PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Tümosan ile Tarla Sürümü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1123316" data-attributes="member: 76199"><p>Turbo 1,5 ila 3 atm basınçta havayı motora verir ve %15-20 arası ek güç %30 civarı ek tork(çekiş) sunar.4 valf olursa değişken geometrili sübap açma kapama teknolojisiyle uzun bir band boyunca bu sabit torku alabiliriz.</p><p> Çekici araçlarda traktör, kamyon gibi ihtiyaçtır.Motor ömründen kısaltma yapmaz.Malzeme kalitesi iyi olmak şartıyla, malzeme kalitesi azalırsa motor ömrü azalır.</p><p> Sistem maliyetleri olarak düşünülürse sabit kanatlı turbo,değişken geometrili kanatlı turbo, elektronik kontrollü turbo, çift turbo bakım masrafları var.</p><p> Turbo özellikle taksilerde motor ağırlığını azaltmak için önemlidir.Atmosferik motora göre iki kat çekiş ve güç verebilir.Yalnız küçük motor kullanılıp motor sürekli turboya çektirilirse turbo fazla yük altında kalıyorsa turbo arızaları baş gösterebilir.Kasaya ve motor kalitesine göre tercih edilir.</p><p> Ayrıca yüksek rakımlı yerlerde çekiş düşüklüğü yaşanmaz.</p><p> Motorları aynı saat kullandığımızı düşünürsek serviste fazladan turbo bakımı olacak ama arazide yaptığımız işleri düşünürsek enaz %30 farklı işgücü demektir.Fayda yönü ağır basar.</p><p> Yakıt kaliteleride iyileşmiştir.Atmosferik motorda bu yakıtı yakmak %20 gibi kayıp demektir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1123316, member: 76199"] Turbo 1,5 ila 3 atm basınçta havayı motora verir ve %15-20 arası ek güç %30 civarı ek tork(çekiş) sunar.4 valf olursa değişken geometrili sübap açma kapama teknolojisiyle uzun bir band boyunca bu sabit torku alabiliriz. Çekici araçlarda traktör, kamyon gibi ihtiyaçtır.Motor ömründen kısaltma yapmaz.Malzeme kalitesi iyi olmak şartıyla, malzeme kalitesi azalırsa motor ömrü azalır. Sistem maliyetleri olarak düşünülürse sabit kanatlı turbo,değişken geometrili kanatlı turbo, elektronik kontrollü turbo, çift turbo bakım masrafları var. Turbo özellikle taksilerde motor ağırlığını azaltmak için önemlidir.Atmosferik motora göre iki kat çekiş ve güç verebilir.Yalnız küçük motor kullanılıp motor sürekli turboya çektirilirse turbo fazla yük altında kalıyorsa turbo arızaları baş gösterebilir.Kasaya ve motor kalitesine göre tercih edilir. Ayrıca yüksek rakımlı yerlerde çekiş düşüklüğü yaşanmaz. Motorları aynı saat kullandığımızı düşünürsek serviste fazladan turbo bakımı olacak ama arazide yaptığımız işleri düşünürsek enaz %30 farklı işgücü demektir.Fayda yönü ağır basar. Yakıt kaliteleride iyileşmiştir.Atmosferik motorda bu yakıtı yakmak %20 gibi kayıp demektir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Tümosan
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Tümosan ile Tarla Sürümü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt