PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Turbo
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="körsaban" data-source="post: 717671" data-attributes="member: 48453"><p><strong>Ynt: Turbo</strong></p><p></p><p>turbolu motor ile turbosuz motor ic yapı itibariyle oldukça farklıdir silindir,piston piston kollari subablar krank bunlarin hepsi farklırldir.turbolar celik piston ve daha fazla sekmana sahiptir.motor yakit pompasi turboyla senkorize calismaya uygun yapida olmali tamam turboyu taktin hadi motorun yapisinida gectik ama pompa önemli turboyu karsilayacak yakıt gelmedi mi cok verimli olmaz.sonra atmosferik 85 hp motor turboyla belki 100 hpleri asicak aktarma sistemi yeterli gelmeye bilir en basta baski balata vs vs.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="körsaban, post: 717671, member: 48453"] [b]Ynt: Turbo[/b] turbolu motor ile turbosuz motor ic yapı itibariyle oldukça farklıdir silindir,piston piston kollari subablar krank bunlarin hepsi farklırldir.turbolar celik piston ve daha fazla sekmana sahiptir.motor yakit pompasi turboyla senkorize calismaya uygun yapida olmali tamam turboyu taktin hadi motorun yapisinida gectik ama pompa önemli turboyu karsilayacak yakıt gelmedi mi cok verimli olmaz.sonra atmosferik 85 hp motor turboyla belki 100 hpleri asicak aktarma sistemi yeterli gelmeye bilir en basta baski balata vs vs..... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Turbo
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt