PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TURBOSUZ TRAKTÖR KALMASIN
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="eagerman27" data-source="post: 448292" data-attributes="member: 17918"><p><strong>Ynt: TURBOSUZ TRAKTÖR KALMASIN</strong></p><p></p><p>Arkadaşlar turbo egsoz manifolduna monte ediliyor ve egsozdan çıkan yanmış gazın tribünü çevirmesi ile 120000-150000 devir çevirir dönen bu tribün dışarıdan aldığı havayı emme manifolduna gönderir böylece silindir içerisinde ki havanın yoğunluğu artar biliyosunuz yanma için oksijen gereklidir. Turbo silindirlerin içine motorun normal emişinden daha fazla havayı göndererek oksijen moleküllerinin yoğunluğunu artırır. ve yanma sonucu oluşan patlama çok kuvvetli olur.Size şöyle diyeyim traktörlerde genelde turbo 1500 devirde maximum devrine ulaşıyo ve maximum tork bu devirde meydana geliyo. Ağır işlerde genelde bu devirlerde kullanıyoruz. Ama atmosferik motorlarda daha fazla tork üretmek için gaza daha fazla yükleniyoruz yakıtı etkiliyo ama turbo motorlarda belli devir aralığında maximum tork elinizin altında olduğundan gaza fazla yüklenmeyede gerek kalmıyo bu durumda yakıtı etkiliyo.Bi ayrıntı Eğer turbo varsa bi traktörde intercooler olması şart neden derseniz turbo havayı ısıtır silindir içerisine giden hava 200 derecelere ulaşır .Eger intercooler varsa bu sıcaklık 120 derecelere düşer serin hava içerisinde oksijen daha yoğundur ve patlama daha kuvvetli olur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eagerman27, post: 448292, member: 17918"] [b]Ynt: TURBOSUZ TRAKTÖR KALMASIN[/b] Arkadaşlar turbo egsoz manifolduna monte ediliyor ve egsozdan çıkan yanmış gazın tribünü çevirmesi ile 120000-150000 devir çevirir dönen bu tribün dışarıdan aldığı havayı emme manifolduna gönderir böylece silindir içerisinde ki havanın yoğunluğu artar biliyosunuz yanma için oksijen gereklidir. Turbo silindirlerin içine motorun normal emişinden daha fazla havayı göndererek oksijen moleküllerinin yoğunluğunu artırır. ve yanma sonucu oluşan patlama çok kuvvetli olur.Size şöyle diyeyim traktörlerde genelde turbo 1500 devirde maximum devrine ulaşıyo ve maximum tork bu devirde meydana geliyo. Ağır işlerde genelde bu devirlerde kullanıyoruz. Ama atmosferik motorlarda daha fazla tork üretmek için gaza daha fazla yükleniyoruz yakıtı etkiliyo ama turbo motorlarda belli devir aralığında maximum tork elinizin altında olduğundan gaza fazla yüklenmeyede gerek kalmıyo bu durumda yakıtı etkiliyo.Bi ayrıntı Eğer turbo varsa bi traktörde intercooler olması şart neden derseniz turbo havayı ısıtır silindir içerisine giden hava 200 derecelere ulaşır .Eger intercooler varsa bu sıcaklık 120 derecelere düşer serin hava içerisinde oksijen daha yoğundur ve patlama daha kuvvetli olur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
TURBOSUZ TRAKTÖR KALMASIN
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt