PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Türkiyede Erkunt derdim
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="alipasalierkan" data-source="post: 778985" data-attributes="member: 6"><p><strong>Ynt: Türkiyede Erkunt derdim</strong></p><p></p><p>Ben bu frenleme konusunun etkisinin pek olduğunu sanmıyorum. Ona bakarsak Erkunt ' ta düğmeli buçuk var, elektronik hidrolik sistemi var misal olarak en basit diğerlerine göre farkları. Nh ' de de shuttle var mesela. İşte Erkunt ' ta hidrolik kapasitesi fazla falan filan. Bu tarz etkili farkları var. Öyle olsa Erkunt ' a bu özellikleri koydurtmazdılar. Nh ' yede shuttle koyma bekle derdiler. Ayrıca Erkunt yeni serilerinde ön hidrolik ve pto denemesi yapıyor. Belki daha yenilikler 2014 ' te göreceğiz. Ben pek o frenleme konusunun gerçekçiliği olduğunu sanmıyorum. O kişininde konuda demek istediği common rail motor ile alakalıdır diye düşünüyorum. Çünkü emilsiyon standartlarını devlet belirlediği için firmalar diğer firmalar ile aralarında haksızlık olmaması için common rail motor koyamıyor. Demek istediği budur diye düşünüyorum. Zaten şuanki motorlara geçerkende öyle olmuştu. Tüm firmalar aşağı yukarı aynı zamanda geçtilerdi. Ama diğer konularda onu koy bunu koyma diye bir sınırlama olmayacağını düşünüyorum....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="alipasalierkan, post: 778985, member: 6"] [b]Ynt: Türkiyede Erkunt derdim[/b] Ben bu frenleme konusunun etkisinin pek olduğunu sanmıyorum. Ona bakarsak Erkunt ' ta düğmeli buçuk var, elektronik hidrolik sistemi var misal olarak en basit diğerlerine göre farkları. Nh ' de de shuttle var mesela. İşte Erkunt ' ta hidrolik kapasitesi fazla falan filan. Bu tarz etkili farkları var. Öyle olsa Erkunt ' a bu özellikleri koydurtmazdılar. Nh ' yede shuttle koyma bekle derdiler. Ayrıca Erkunt yeni serilerinde ön hidrolik ve pto denemesi yapıyor. Belki daha yenilikler 2014 ' te göreceğiz. Ben pek o frenleme konusunun gerçekçiliği olduğunu sanmıyorum. O kişininde konuda demek istediği common rail motor ile alakalıdır diye düşünüyorum. Çünkü emilsiyon standartlarını devlet belirlediği için firmalar diğer firmalar ile aralarında haksızlık olmaması için common rail motor koyamıyor. Demek istediği budur diye düşünüyorum. Zaten şuanki motorlara geçerkende öyle olmuştu. Tüm firmalar aşağı yukarı aynı zamanda geçtilerdi. Ama diğer konularda onu koy bunu koyma diye bir sınırlama olmayacağını düşünüyorum.... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Türkiyede Erkunt derdim
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt