PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
unıversal 683DT orjinal kabin nasıl bir traktördür?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="İSMAİL TUTAR" data-source="post: 1048034" data-attributes="member: 56055"><p>Hazır [MENTION=35]senol_84[/MENTION] abim bahsetmişken ben de 683dt de bile kullanılan Fiatların klasik 8+2 şanzımanı hakkında bahsetek isterim..</p><p></p><p>8+2 şanzımanlarda seri1 ile seri2 arasında fark bazı alanlarda malesefki sıkıntı olabiliyor. Seri 1 normal tavdaki, takviye 4 ise ağır tavdaki pulluk çalışmaları için ideal. Ama pullukla çalışma hızından daha hızlı çalışılması gerken bazı ekipmanlar (aysan - tiller - kazayak vb.)için seri 2. vites büyük geliyor. Hele bir de traktöre ne eksik ne fazla yani tam gelen bir ekipman ile çalışılıyorsa rampa yukarı traktörde bayılma meydana gelebiliyor. Mesela ben 8+2 şanzımanlı 640 ile aysan çekerken tav ağırsa ya da rampa zorluysa mecbur 1. vitese düşmek zorunda kalıyorum, traktör gayet iyi çekiyor ama yakıt ve zaman kaybı olarak geri dönüyor bana. Yine 640 ile tiller çekerken normalde çalışılması gereken 2. vitesi kullanmayıp pulluk vitesi olan 1. vitesi kullanmak zorunda kalıyorum. 2. Viteste tiller çeker belki traktör ama aysan derinliğinde çekebildikten sonra ne kıymeti kalıyor.</p><p></p><p>Fiat ve muadili traktörlerde 12+12 ya da 12+3 vitese sahip yani 3 takviye (medium vites de deniyor) olanlarda bu sorun yok aslında. II-4. vites seri 1 ile seri 2 arasındaki hız ihtiyacını tam layıkıyla karşılıyor ve normal 8+2 şanzımanlı Fiatların takviye viteste yakaladıkları çekişi daha hızlı olarak sunuyor..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="İSMAİL TUTAR, post: 1048034, member: 56055"] Hazır [MENTION=35]senol_84[/MENTION] abim bahsetmişken ben de 683dt de bile kullanılan Fiatların klasik 8+2 şanzımanı hakkında bahsetek isterim.. 8+2 şanzımanlarda seri1 ile seri2 arasında fark bazı alanlarda malesefki sıkıntı olabiliyor. Seri 1 normal tavdaki, takviye 4 ise ağır tavdaki pulluk çalışmaları için ideal. Ama pullukla çalışma hızından daha hızlı çalışılması gerken bazı ekipmanlar (aysan - tiller - kazayak vb.)için seri 2. vites büyük geliyor. Hele bir de traktöre ne eksik ne fazla yani tam gelen bir ekipman ile çalışılıyorsa rampa yukarı traktörde bayılma meydana gelebiliyor. Mesela ben 8+2 şanzımanlı 640 ile aysan çekerken tav ağırsa ya da rampa zorluysa mecbur 1. vitese düşmek zorunda kalıyorum, traktör gayet iyi çekiyor ama yakıt ve zaman kaybı olarak geri dönüyor bana. Yine 640 ile tiller çekerken normalde çalışılması gereken 2. vitesi kullanmayıp pulluk vitesi olan 1. vitesi kullanmak zorunda kalıyorum. 2. Viteste tiller çeker belki traktör ama aysan derinliğinde çekebildikten sonra ne kıymeti kalıyor. Fiat ve muadili traktörlerde 12+12 ya da 12+3 vitese sahip yani 3 takviye (medium vites de deniyor) olanlarda bu sorun yok aslında. II-4. vites seri 1 ile seri 2 arasındaki hız ihtiyacını tam layıkıyla karşılıyor ve normal 8+2 şanzımanlı Fiatların takviye viteste yakaladıkları çekişi daha hızlı olarak sunuyor.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
unıversal 683DT orjinal kabin nasıl bir traktördür?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt