PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Valtra
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Valtra A95 aldım.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="kubilay 85" data-source="post: 886179" data-attributes="member: 57042"><p><strong>Ynt: Valtra A95 aldım.</strong></p><p></p><p>Merhabalar öncelikle Hayırlı uğurlu olsun bizde 2007 model son seri Finlandiya Üretimi A98 sisu motorlu (100hp) intelcooler ' sız 16-8 auto control valtra sahibiyiz.</p><p></p><p>öncelikle Sisu ' lar güçlü ve dayanıklı motor oldukları için volvo tarafından tercih edilen motorlardır volvo motorları olarak bilinirler...</p><p>intel cooler ' siz modelini kullandığım için bu konuda pek bir bilgim yok sadece 5-6 hp arttırdığını söylüyorlar.</p><p></p><p>turboları wolkvagencady lerde kronik sorun çıkartan shimtzer marka olması beni endişendiriyor. Massey- Ferguson ve Newholland & Ford dakiler gibi Garret marka diil</p><p>7 senede ıslık sesi yükteyken baya bir arttı.</p><p></p><p>pompa konusunda konusunda bir sıkıntımız yok ancak bunların tenteli modeli olan valtra 900 modellerinde amerikan diye tabir edilen pompa kullandıkları için nadasta daha seri olduğu gözle görüşmüştür.</p><p>pompanıza Lda yada L-D-A yaptırmanızı yada taktırmınızı tavsiye etmem. bunun yerine ya Amerikan pompayla değiştire bilir yada balıkesir bölgesinde meşhur bir pompacıya götürüp mükemmel bir ayar verdirmenizi tavsiye ederim. Zira 2 A98 i aynı tarlada biri amerikan pompalı biri LDA lı denemişliğimiz vardır. bu anlatımım modifikasyon alanındadır eğer güçten memnun kalmazsanız...</p><p></p><p>mümkün oldukça ağır işlerinizi 4x4 özelliğini kullanarak yapmanızı tavsiye ederim zira bunların kronik sorunları arka differansiyelleri nin zayıf olmasıdır.</p><p>örneğin haziran ayında 13 lü kazayak ile 4x2 kullanlıyor ancak riskli, Eskişehir çifteler tarafında Bir A98 her zaman kullandığı kendi pulluğuyla 4X2 ile nadas yaparken arkayı dağıtmış...</p><p></p><p>imkanınız varsa hava filtresine ek filitre yaptırın çünkü tozda çekmiyor orginali yetersiz kalıyor</p><p></p><p>gece sürüşünde ön aydınlarmalarda sıkıntı yaşıyorum zira ithal modellerde kabin ön aydınlatma ekipmanları yok.</p><p></p><p>alt kısımda ki kaloriferin, üst kısmıda klima bölgesinden gelen hava kalannlarına giden sıcak hava hortumunu iptal ettik kilmada bozulma yaşanıyordu</p><p></p><p>süne tekeri diye tabi edilen ince tekerlerde değişim sırasında newholland gibi Bijon Ve Gijon ları komple çıkmamakta! takarken ve sıkarken lütfen diş kaptırmamaya dikkat edin zira pek kolay bulunmamakta</p><p></p><p>akünüzü mümkünse sol kapının önüne bir sandık yada kasa yaptırarak o bölmeye aldırın motor sıcaklığından akünün ömürü epey kısalmakta </p><p></p><p>kaloriferi ve kliması gereğinden fazla yeterli...</p><p></p><p>grammer marka koltukları küçük bir yağlamadan sonra kullanışlı ancak traktör yapısı gereği çok hopluyor...</p><p></p><p>yakıt ağır işte newhollanda göre az yakmakta classic karoser tümosanlara görde turbolu olmasına rağmen az yakmakta.</p><p></p><p>toprak olarak biraz sert ve ağır bir araziye sahibiz pullak olarak 12-16' açısı ayarlana bilen 4lü eklenebilir yaylı çengiz turan modelini kullanıyoruz.</p><p></p><p>kaz ayagı olarak 13 lü eker-mak 3 amaçlı çizer anız bozma ve kaz ayagını kullanıyoruz ancak otlu arazide emermak ın kolları birbirlerine yakın oldukları için çok ottoplamakta diğer valtra kullnan arkadaşlar esener marka kullanmaktalar.</p><p></p><p>kabin konusunda aslında operatör olarak çok izolasyonlu kullanışlı ve ergonomik ancak Türkiye ' de 2. sahıslar için çok dar 3. şahıslar için imkansız...</p><p></p><p>sonuç olarak güzel bir makine kulanırken bir takım inceliklerini unutmazsak tabiki...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kubilay 85, post: 886179, member: 57042"] [b]Ynt: Valtra A95 aldım.[/b] Merhabalar öncelikle Hayırlı uğurlu olsun bizde 2007 model son seri Finlandiya Üretimi A98 sisu motorlu (100hp) intelcooler ' sız 16-8 auto control valtra sahibiyiz. öncelikle Sisu ' lar güçlü ve dayanıklı motor oldukları için volvo tarafından tercih edilen motorlardır volvo motorları olarak bilinirler... intel cooler ' siz modelini kullandığım için bu konuda pek bir bilgim yok sadece 5-6 hp arttırdığını söylüyorlar. turboları wolkvagencady lerde kronik sorun çıkartan shimtzer marka olması beni endişendiriyor. Massey- Ferguson ve Newholland & Ford dakiler gibi Garret marka diil 7 senede ıslık sesi yükteyken baya bir arttı. pompa konusunda konusunda bir sıkıntımız yok ancak bunların tenteli modeli olan valtra 900 modellerinde amerikan diye tabir edilen pompa kullandıkları için nadasta daha seri olduğu gözle görüşmüştür. pompanıza Lda yada L-D-A yaptırmanızı yada taktırmınızı tavsiye etmem. bunun yerine ya Amerikan pompayla değiştire bilir yada balıkesir bölgesinde meşhur bir pompacıya götürüp mükemmel bir ayar verdirmenizi tavsiye ederim. Zira 2 A98 i aynı tarlada biri amerikan pompalı biri LDA lı denemişliğimiz vardır. bu anlatımım modifikasyon alanındadır eğer güçten memnun kalmazsanız... mümkün oldukça ağır işlerinizi 4x4 özelliğini kullanarak yapmanızı tavsiye ederim zira bunların kronik sorunları arka differansiyelleri nin zayıf olmasıdır. örneğin haziran ayında 13 lü kazayak ile 4x2 kullanlıyor ancak riskli, Eskişehir çifteler tarafında Bir A98 her zaman kullandığı kendi pulluğuyla 4X2 ile nadas yaparken arkayı dağıtmış... imkanınız varsa hava filtresine ek filitre yaptırın çünkü tozda çekmiyor orginali yetersiz kalıyor gece sürüşünde ön aydınlarmalarda sıkıntı yaşıyorum zira ithal modellerde kabin ön aydınlatma ekipmanları yok. alt kısımda ki kaloriferin, üst kısmıda klima bölgesinden gelen hava kalannlarına giden sıcak hava hortumunu iptal ettik kilmada bozulma yaşanıyordu süne tekeri diye tabi edilen ince tekerlerde değişim sırasında newholland gibi Bijon Ve Gijon ları komple çıkmamakta! takarken ve sıkarken lütfen diş kaptırmamaya dikkat edin zira pek kolay bulunmamakta akünüzü mümkünse sol kapının önüne bir sandık yada kasa yaptırarak o bölmeye aldırın motor sıcaklığından akünün ömürü epey kısalmakta kaloriferi ve kliması gereğinden fazla yeterli... grammer marka koltukları küçük bir yağlamadan sonra kullanışlı ancak traktör yapısı gereği çok hopluyor... yakıt ağır işte newhollanda göre az yakmakta classic karoser tümosanlara görde turbolu olmasına rağmen az yakmakta. toprak olarak biraz sert ve ağır bir araziye sahibiz pullak olarak 12-16' açısı ayarlana bilen 4lü eklenebilir yaylı çengiz turan modelini kullanıyoruz. kaz ayagı olarak 13 lü eker-mak 3 amaçlı çizer anız bozma ve kaz ayagını kullanıyoruz ancak otlu arazide emermak ın kolları birbirlerine yakın oldukları için çok ottoplamakta diğer valtra kullnan arkadaşlar esener marka kullanmaktalar. kabin konusunda aslında operatör olarak çok izolasyonlu kullanışlı ve ergonomik ancak Türkiye ' de 2. sahıslar için çok dar 3. şahıslar için imkansız... sonuç olarak güzel bir makine kulanırken bir takım inceliklerini unutmazsak tabiki... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Valtra
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Valtra A95 aldım.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt