PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
Ventus Trailer-Römork
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Murat AKKAYA" data-source="post: 1471023" data-attributes="member: 74482"><p>Tasarım olarak güzel görünüyor. Çekinin civatalı olarak tasarlanmasıyla traktöre göre çeki yükseklik ayarı yapılmak istenmiş sanırım veya sevkiyat sırasında çeki çıkıntı olarak durduğu için dorseye yüklenmede problem olabilir diye sökülebilir olması içinde olabilir. Eğer yükseklik içinse şuan civataların ordan mesnetli bir şekilde yükseklik ayarı yapılabilir. Casellide o şekilde veya uç kısımdan yani traktöre takılan kısımdan çekinin konumu civatadan yer değiştirilerek yükseklik ayarı yapılsa daha güzel olabilir. Burada kullanılan civataların 10.9 veya 12.9 olmasına ve eminyet kat sayısı en az 2 3 olacak şekilde civata sayısı ve kalınlığına dikkat edilmeli. Hatta çekideki sac tasarımında geçmeli yapıda olsa güzel olur civataralara kesme yükü gelmemesi için. Bir başka konu merdivenin konumu. Çekiye çıktıktan sonra merdivene adım atmak zor olabilir. Aralarındaki mesafe uzun gibi. Merdiven römorkun tam ortasına alınsa çekiye çıkıldıktan sonra merdivene çok rahat çıkılabilir. Sanırım şase yapısından ve şaselerin üst üste konumlandırılmasından kaynaklı römorkun taban kısmı biraz yüksek kalmış. Mümkünse şase iç içe çalışacak şekilde yapılabilir. Bu da üst şasede kullanılan npu veya profilin yüksekliği kadar römorkun taban yüksekliğini yerden düşürebilir. Bu da ağırlık merkezini aşağı çektiği için eğimli arazilerde avantaj sağlar. Ön kısma römorkun doluluk oranını görmek için pleksi camdan pencere eklense güzel olur. 285 ebat lastik dar yapıda, buna göre dar çamurluk varsa o tercih edilebilir. Stop lambalarına koruma sacı eklenebilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Murat AKKAYA, post: 1471023, member: 74482"] Tasarım olarak güzel görünüyor. Çekinin civatalı olarak tasarlanmasıyla traktöre göre çeki yükseklik ayarı yapılmak istenmiş sanırım veya sevkiyat sırasında çeki çıkıntı olarak durduğu için dorseye yüklenmede problem olabilir diye sökülebilir olması içinde olabilir. Eğer yükseklik içinse şuan civataların ordan mesnetli bir şekilde yükseklik ayarı yapılabilir. Casellide o şekilde veya uç kısımdan yani traktöre takılan kısımdan çekinin konumu civatadan yer değiştirilerek yükseklik ayarı yapılsa daha güzel olabilir. Burada kullanılan civataların 10.9 veya 12.9 olmasına ve eminyet kat sayısı en az 2 3 olacak şekilde civata sayısı ve kalınlığına dikkat edilmeli. Hatta çekideki sac tasarımında geçmeli yapıda olsa güzel olur civataralara kesme yükü gelmemesi için. Bir başka konu merdivenin konumu. Çekiye çıktıktan sonra merdivene adım atmak zor olabilir. Aralarındaki mesafe uzun gibi. Merdiven römorkun tam ortasına alınsa çekiye çıkıldıktan sonra merdivene çok rahat çıkılabilir. Sanırım şase yapısından ve şaselerin üst üste konumlandırılmasından kaynaklı römorkun taban kısmı biraz yüksek kalmış. Mümkünse şase iç içe çalışacak şekilde yapılabilir. Bu da üst şasede kullanılan npu veya profilin yüksekliği kadar römorkun taban yüksekliğini yerden düşürebilir. Bu da ağırlık merkezini aşağı çektiği için eğimli arazilerde avantaj sağlar. Ön kısma römorkun doluluk oranını görmek için pleksi camdan pencere eklense güzel olur. 285 ebat lastik dar yapıda, buna göre dar çamurluk varsa o tercih edilebilir. Stop lambalarına koruma sacı eklenebilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Römork-Taşıma Ekipmanları
Ventus Trailer-Römork
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt