PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni 4708 traktörümüz geldi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1125505" data-attributes="member: 76199"><p><a href="https://otomotivlab.com/2014/09/02/stage-3b-nedir/" target="_blank">https://otomotivlab.com/2014/09/02/stage-3b-nedir/</a></p><p></p><p> Crd motorlar yakıtı 2500 bar gibi yüksek basınçla silindir içine püskürttükleri için volümetrik verim yanma kalitesi yüksektir.</p><p> Havada %21 oksijen %78 azot %1 diğer gazlar vardır.Yanma sonucu yakıttaki karbon ile oksijen ve azot gazları birleşir, Karbondioksit ve azotoksit (nitrojenoksit diğer adı) ortaya çıkar.</p><p> EGR motor devrine göre %6 ile %13 arasındaki egzoz gazını soğutarak silindire geri verir, azot oksit gazlarını %30 oranında azaltır.</p><p> SCR %5 ad-blue (%32 üre çözeltisi) egzoz gazına verilirse %90 civarında azotoksit gazını su buharına çevirir.Böylelikle egzoz %90-93 arasında zararlı gazlardan temizlenmiş olur.</p><p> 2. nesil ve 3. nesil SCR lerde egzoz %95 üstünde temizlenebiliyor.</p><p></p><p> Konuya çok hassasım fakat 4.5 litre gibi motorlarda kullanılması gerektiğini düşünüyorum.Avrupadaki çiftçilerin durumu ile aynı rahatlıkta olmadığımızı düşünüyorum.Avrupada küçük sınıftaki motorlar CRD kullanıyor.Sistem maliyetleri ile yakıt maliyetleri kafa kafaya geliyor.</p><p> 100 hp ve üstünde rantabl (işletilebilir) kullanılabilir.</p><p> Yakıtı yanma odası tasarımı,kontrollü turbo basıncı,motor sıkıştırma oranı, değişken geometrili sübap açma kapama, çok noktalı enjektör püskürtmesi , ısıl kaybı az olan gibi etmenler etkiler.</p><p> Bilginize arz ederim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1125505, member: 76199"] [url]https://otomotivlab.com/2014/09/02/stage-3b-nedir/[/url] Crd motorlar yakıtı 2500 bar gibi yüksek basınçla silindir içine püskürttükleri için volümetrik verim yanma kalitesi yüksektir. Havada %21 oksijen %78 azot %1 diğer gazlar vardır.Yanma sonucu yakıttaki karbon ile oksijen ve azot gazları birleşir, Karbondioksit ve azotoksit (nitrojenoksit diğer adı) ortaya çıkar. EGR motor devrine göre %6 ile %13 arasındaki egzoz gazını soğutarak silindire geri verir, azot oksit gazlarını %30 oranında azaltır. SCR %5 ad-blue (%32 üre çözeltisi) egzoz gazına verilirse %90 civarında azotoksit gazını su buharına çevirir.Böylelikle egzoz %90-93 arasında zararlı gazlardan temizlenmiş olur. 2. nesil ve 3. nesil SCR lerde egzoz %95 üstünde temizlenebiliyor. Konuya çok hassasım fakat 4.5 litre gibi motorlarda kullanılması gerektiğini düşünüyorum.Avrupadaki çiftçilerin durumu ile aynı rahatlıkta olmadığımızı düşünüyorum.Avrupada küçük sınıftaki motorlar CRD kullanıyor.Sistem maliyetleri ile yakıt maliyetleri kafa kafaya geliyor. 100 hp ve üstünde rantabl (işletilebilir) kullanılabilir. Yakıtı yanma odası tasarımı,kontrollü turbo basıncı,motor sıkıştırma oranı, değişken geometrili sübap açma kapama, çok noktalı enjektör püskürtmesi , ısıl kaybı az olan gibi etmenler etkiler. Bilginize arz ederim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni 4708 traktörümüz geldi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt