PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Videolar (Çekimler)
Yeni 6100 M Bayi tanıtımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1415611" data-attributes="member: 76199"><p>Paylaşım için teşekkürler.</p><p>JD de kalite algısı gerçekten çok güzel görünüyor.</p><p>Traktör teknik karakteristik değerlendirmesi yapalım.</p><p>Motor gücü nominal 81 kw , max 92 kw , 468 n.m. tork.</p><p>Sabit tork aralığı 1400-1600 rpm , sabit güç aralığı 1900-2200 rpm.</p><p>Ek güç üretimi 10 kw, 14 hp, sabit güç aralığı grafiğini bir miktar yükseltiyor.</p><p>Tork eğrisi yumuşak yay şeklinde , ek güç üretiminde tork eğrisi şekli değişmiyor.</p><p>5R seride 1900 rpm devirde çalışabilecek şekilde yükseliyordu.</p><p>Motor gücü verileri 5125R modele benzer.</p><p>Ön kepçe çalışmalarında tork eğrisinin ucunu 5R gibi yüksek tutmadığından 1900 rpm devirde güçlü çalışma yapmaz.</p><p>1500-1600 rpm devirlerde yükleme işlemleri yapabilir.</p><p>500 kg paket taşımaya yönelik yükleyici dizaynı var.</p><p>Kum yüklemek için 5125R daha kullanışlı olurdu.</p><p>Yan kaput kapaklarında mıknatıs kullanılmış.</p><p>Mıknatıs elektronik cihazlara zarar verir.</p><p>Hoparlörlerde genelde mıknatıs bulunur.</p><p>Aracın sigorta kutusu, ekran gibi kısımlarından uzak noktalara konur.</p><p>CRD enjektörlere ve ECU (beyin) kısmına mıknatıs yaklaştırılmamalıdır.</p><p>Kaputtaki mıknatısları sökmenizi tavsiye ederiz.</p><p>Farklı bir mekanik bağlantı kullanmalısınız.</p><p>Devir sabitleme C1 tuşu 1500 rpm C2 tuşu 1900 rpm ayarlanmalıdır.</p><p>Pulluk sürümü tav durumunda 1600 rpm devir kullanılır, zor alandan kaçışta 1900 rpm devir yeterli olur.</p><p>6125R ekipman taşırken otomatik viteste 1400 rpm, yokuşta 1900 rpm devir kullanıyor.</p><p>Sabit tork aralığı 1300-1500 rpm , sabit güç aralığı 1900-2200 rpm dir.</p><p>Sıra başı dönüşleri 1400 rpm devirle yapar.</p><p>5M seride sabit tork aralığı 1600-1800 rpm devirde idi , </p><p>1300 rpm devir aramanız 5R,6030 serisinden kaynaklanıyor veya Ford traktör çok mu kullandınız.</p><p>6115M, Almanya market fiyatı 75 000 euro idi.</p><p>Traktör sıra arası işlemlerde ve hafif ön kepçe çalışmasında düz arazide verimli çalışır.</p><p>Motor sıkıştırmalarda 1600 rpm devire sıkışacaktır.</p><p>5R , rampa arazi ve ağır yüklerle ön kepçe çalışmasına yatkın olacaktır.</p><p>3 yabalı saman balye makinesi için 5125R, tork eğrisi ucu yüksek olduğundan ve 1900 rpm devirde daha dirayetli çalışma gösterebileceğinden tercih edilebilir.</p><p>Sıra dönüşlerde 1 vites yükselerek 1500 rpm devirle dönüş yaparız, bunun için otomatikleştirilmiş bir sistem traktörde göremedik.</p><p>Bilginize sunarız.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1415611, member: 76199"] Paylaşım için teşekkürler. JD de kalite algısı gerçekten çok güzel görünüyor. Traktör teknik karakteristik değerlendirmesi yapalım. Motor gücü nominal 81 kw , max 92 kw , 468 n.m. tork. Sabit tork aralığı 1400-1600 rpm , sabit güç aralığı 1900-2200 rpm. Ek güç üretimi 10 kw, 14 hp, sabit güç aralığı grafiğini bir miktar yükseltiyor. Tork eğrisi yumuşak yay şeklinde , ek güç üretiminde tork eğrisi şekli değişmiyor. 5R seride 1900 rpm devirde çalışabilecek şekilde yükseliyordu. Motor gücü verileri 5125R modele benzer. Ön kepçe çalışmalarında tork eğrisinin ucunu 5R gibi yüksek tutmadığından 1900 rpm devirde güçlü çalışma yapmaz. 1500-1600 rpm devirlerde yükleme işlemleri yapabilir. 500 kg paket taşımaya yönelik yükleyici dizaynı var. Kum yüklemek için 5125R daha kullanışlı olurdu. Yan kaput kapaklarında mıknatıs kullanılmış. Mıknatıs elektronik cihazlara zarar verir. Hoparlörlerde genelde mıknatıs bulunur. Aracın sigorta kutusu, ekran gibi kısımlarından uzak noktalara konur. CRD enjektörlere ve ECU (beyin) kısmına mıknatıs yaklaştırılmamalıdır. Kaputtaki mıknatısları sökmenizi tavsiye ederiz. Farklı bir mekanik bağlantı kullanmalısınız. Devir sabitleme C1 tuşu 1500 rpm C2 tuşu 1900 rpm ayarlanmalıdır. Pulluk sürümü tav durumunda 1600 rpm devir kullanılır, zor alandan kaçışta 1900 rpm devir yeterli olur. 6125R ekipman taşırken otomatik viteste 1400 rpm, yokuşta 1900 rpm devir kullanıyor. Sabit tork aralığı 1300-1500 rpm , sabit güç aralığı 1900-2200 rpm dir. Sıra başı dönüşleri 1400 rpm devirle yapar. 5M seride sabit tork aralığı 1600-1800 rpm devirde idi , 1300 rpm devir aramanız 5R,6030 serisinden kaynaklanıyor veya Ford traktör çok mu kullandınız. 6115M, Almanya market fiyatı 75 000 euro idi. Traktör sıra arası işlemlerde ve hafif ön kepçe çalışmasında düz arazide verimli çalışır. Motor sıkıştırmalarda 1600 rpm devire sıkışacaktır. 5R , rampa arazi ve ağır yüklerle ön kepçe çalışmasına yatkın olacaktır. 3 yabalı saman balye makinesi için 5125R, tork eğrisi ucu yüksek olduğundan ve 1900 rpm devirde daha dirayetli çalışma gösterebileceğinden tercih edilebilir. Sıra dönüşlerde 1 vites yükselerek 1500 rpm devirle dönüş yaparız, bunun için otomatikleştirilmiş bir sistem traktörde göremedik. Bilginize sunarız. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Videolar (Çekimler)
Yeni 6100 M Bayi tanıtımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt