PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Başak
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni aldık
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1247597" data-attributes="member: 76199"><p>Motora 60 derece termostat takıldığında, motor tam ısınınca, pulluk ve silajda hararet 75 derece civarında seyreder.70 derece altında segman kırma veya kaynatma problemleri yaşanabiliyor.Gezmeli işlerde yakıt artıyor.Tam ısınma sağlandıktan sonra motor yüke verilir.Soğuk motorun kompresyonu(piston sıkıştırması) düşer.Böyle daha verimli olduğunu gördük.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1247597, member: 76199"] Motora 60 derece termostat takıldığında, motor tam ısınınca, pulluk ve silajda hararet 75 derece civarında seyreder.70 derece altında segman kırma veya kaynatma problemleri yaşanabiliyor.Gezmeli işlerde yakıt artıyor.Tam ısınma sağlandıktan sonra motor yüke verilir.Soğuk motorun kompresyonu(piston sıkıştırması) düşer.Böyle daha verimli olduğunu gördük. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Başak
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni aldık
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt