PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni Deutz-Fahr 6C Serisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1430308" data-attributes="member: 76199"><p>Eski nesil motorlara göre 3,6 lt lik motorun kırpılmış bir sabit tork aralığı var.</p><p>En azından Fendt 313 modeldeki 4,1 lt lik motorun sabit tork aralığı 1400-1700 rpm devirlere sahip, pulluk sürümünde 1550 rpm devirle motor kullanılabiliyor.</p><p>3,6 lt lik motor 1600 rpm devirde tork yakalama yapabiliyor, 4 lt lik motor 1400 rpm devirde tork yakalar, </p><p>6 silindir modeller 1200 rpm devirde tork yakalar.</p><p>Sürücü, motoru düşük devirde tork yakalamadığından yüksek yakıt tüketiyor, sanabilir.</p><p>1500 rpm devirle pulluk sürümüne zorlarsa fazla yakıt yaktırabilir, 1800 rpm devir kullanması gerekir.</p><p>1800 rpm motor yük dengeleme devri endüstriyel motorların tipik karakteristik özelliğidir.</p><p>NH T5 115 , yazılımla , </p><p>1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1800-2300 rpm sabit güç aralığı verebilmektedir.</p><p>Deuthz 3,6 lt lik motorun haritasın da sabit tork aralığı devirleri 1200-1600 rpm olacak şekilde güncelleme yapılması toprak işleme işlemlerinde sürücülerin işlerini kolaylaştırabilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1430308, member: 76199"] Eski nesil motorlara göre 3,6 lt lik motorun kırpılmış bir sabit tork aralığı var. En azından Fendt 313 modeldeki 4,1 lt lik motorun sabit tork aralığı 1400-1700 rpm devirlere sahip, pulluk sürümünde 1550 rpm devirle motor kullanılabiliyor. 3,6 lt lik motor 1600 rpm devirde tork yakalama yapabiliyor, 4 lt lik motor 1400 rpm devirde tork yakalar, 6 silindir modeller 1200 rpm devirde tork yakalar. Sürücü, motoru düşük devirde tork yakalamadığından yüksek yakıt tüketiyor, sanabilir. 1500 rpm devirle pulluk sürümüne zorlarsa fazla yakıt yaktırabilir, 1800 rpm devir kullanması gerekir. 1800 rpm motor yük dengeleme devri endüstriyel motorların tipik karakteristik özelliğidir. NH T5 115 , yazılımla , 1200-1800 rpm sabit tork aralığı, 1800-2300 rpm sabit güç aralığı verebilmektedir. Deuthz 3,6 lt lik motorun haritasın da sabit tork aralığı devirleri 1200-1600 rpm olacak şekilde güncelleme yapılması toprak işleme işlemlerinde sürücülerin işlerini kolaylaştırabilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni Deutz-Fahr 6C Serisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt