PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni Deutz-Fahr 6C Serisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1435471" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]https://konedata.net/traktorit/same/same-virtus-115-135-lamborghini-spark-r-115-135-2022/[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.same-tractors.cz/files/documents/2/2022-02-same-virtus-prospekt_f2h1.pdf[/URL]</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.deutz-fahr.com/en-ba/products/tractors/download/6083_4e1b0f454e6015fd2ee179e00319c315[/URL]</p><p></p><p>Sayfa 6 daki motor haritasına göre ;</p><p>1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 1750 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri, 1800-2200 rpm sabit güç aralığı var.</p><p>Sabit güç aralığı 1800-2000 rpm aralığında daha düz ve stabile yakın duruyor, 2000 rpm devirde tepe yapıyor.</p><p>Max tork , 1600 rpm dense de 600 rpm aralıkta sabit tork aralığı, 300 rpm kadar da sabit güç aralığı verebilir.</p><p>RV Shift modelin nominal motor gücü 1 kw daha fazla olarak 100,8 kw , max 105 kw , 564-576 n.m. ve ayrıca %33 tork yedeği bulunuyor.Vastegate'li turbo kullanıyor.</p><p>Standart modelin %27 tork yedeği bulunmaktadır.</p><p>Vitesli modelde sarsıntının fazla olmaması için daha stabil, tork yedekleri bir tık az motor tercih edilmiş.</p><p>Akselerasyonu, traktörün hızlanma tepkilerini etkiler.</p><p>Pulluk olarak 4 soklu dönerli 25" yavru kulaklı pullukla 25-30 cm derinlikte tav durumunda çalışıyor.</p><p>Ağır tavda 2000 rpm tam güçle , hafif tavda 1750 rpm, tork, güç eğrisi kesişim devri tercih ederiz.</p><p></p><p>Rated power , güç eğrisi sonu , 136 hp , 2000 rpm , max güç tepesi olduğundan motor gücü boostlu 143 hp kabul ederiz.</p><p>Motor haritalarında Kubota M135GX2 modelde , 2600 rpm devir çeviren motorun hem rated power, hemde Max Power 143 hp değeri vardı, güç eğrisi 2600 rpm devirde tepe yapıyordu, motor 2000 rpm devirde kullanıldığından bu gücün tamamı kullanılamıyordu. Motor torku 586 n.m. idi.</p><p>Bu yeni motorlar benzinli jeneratör motoru gibi pooorrr diye çalışıyor ve esneklikleri daha yüksek, taksi gibi hareketleniyorlar.</p><p>NH TS135A , 1950 rpm devirde hem nominal güçte hemde ek güç arttırımında tork, güç eğrisi kesişim devri olduğundan balye bağlama konusunda daha başarılı olabilir.</p><p>Utulity traktör tasarımı yapılmış, büyük çiftliğin iş gören traktörü olmuş.</p><p>8280 modelin motor haritası biraz kısılmış dizayn verilmiş.</p><p>Boş versiyonu gerçekten çok boş, RVS transmisyon ve motoru daha uyumlu görünüyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1435471, member: 76199"] [URL unfurl="true"]https://konedata.net/traktorit/same/same-virtus-115-135-lamborghini-spark-r-115-135-2022/[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.same-tractors.cz/files/documents/2/2022-02-same-virtus-prospekt_f2h1.pdf[/URL] [URL unfurl="true"]https://www.deutz-fahr.com/en-ba/products/tractors/download/6083_4e1b0f454e6015fd2ee179e00319c315[/URL] Sayfa 6 daki motor haritasına göre ; 1000-1700 rpm sabit tork aralığı , 1750 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri, 1800-2200 rpm sabit güç aralığı var. Sabit güç aralığı 1800-2000 rpm aralığında daha düz ve stabile yakın duruyor, 2000 rpm devirde tepe yapıyor. Max tork , 1600 rpm dense de 600 rpm aralıkta sabit tork aralığı, 300 rpm kadar da sabit güç aralığı verebilir. RV Shift modelin nominal motor gücü 1 kw daha fazla olarak 100,8 kw , max 105 kw , 564-576 n.m. ve ayrıca %33 tork yedeği bulunuyor.Vastegate'li turbo kullanıyor. Standart modelin %27 tork yedeği bulunmaktadır. Vitesli modelde sarsıntının fazla olmaması için daha stabil, tork yedekleri bir tık az motor tercih edilmiş. Akselerasyonu, traktörün hızlanma tepkilerini etkiler. Pulluk olarak 4 soklu dönerli 25" yavru kulaklı pullukla 25-30 cm derinlikte tav durumunda çalışıyor. Ağır tavda 2000 rpm tam güçle , hafif tavda 1750 rpm, tork, güç eğrisi kesişim devri tercih ederiz. Rated power , güç eğrisi sonu , 136 hp , 2000 rpm , max güç tepesi olduğundan motor gücü boostlu 143 hp kabul ederiz. Motor haritalarında Kubota M135GX2 modelde , 2600 rpm devir çeviren motorun hem rated power, hemde Max Power 143 hp değeri vardı, güç eğrisi 2600 rpm devirde tepe yapıyordu, motor 2000 rpm devirde kullanıldığından bu gücün tamamı kullanılamıyordu. Motor torku 586 n.m. idi. Bu yeni motorlar benzinli jeneratör motoru gibi pooorrr diye çalışıyor ve esneklikleri daha yüksek, taksi gibi hareketleniyorlar. NH TS135A , 1950 rpm devirde hem nominal güçte hemde ek güç arttırımında tork, güç eğrisi kesişim devri olduğundan balye bağlama konusunda daha başarılı olabilir. Utulity traktör tasarımı yapılmış, büyük çiftliğin iş gören traktörü olmuş. 8280 modelin motor haritası biraz kısılmış dizayn verilmiş. Boş versiyonu gerçekten çok boş, RVS transmisyon ve motoru daha uyumlu görünüyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Deutz-Fahr
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Yeni Deutz-Fahr 6C Serisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt