PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Yüksek Basınçlı Gentrak Turbo kullan var mı aramızda
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ziyaretci96" data-source="post: 1306502" data-attributes="member: 69588"><p>Turbo: Ateşli motorlarda yüksek performans ve faydalı güç için yanma odalarına püskürtülen motorine karşılık veremeyen atmosferik motorlarlar yetersiz kalmaktaydı. Dışarıdan basınçlı hava takviyesine ihtiyaç duyuluyordu. Bu yüzden "turbo" icat edildi. Yalnız bu işlemi yaparken motordan güç çalmamak gerekiyordu. Böylece basınçlı bir şekilde motordan tahliye olan yanmış egzos gazından yararlanıldı. Basınçlı bir şekilde yanma odalarından tahliye olan egzos gazları bir noktada birleştirilip turbodaki türbin çarkına gönderildi. Yüksek devirlerde dönen çarkın diğer ucuna kompresör takıldı ve bu sayede hava filitresinden basınçlı bir şekilde hava emilip motora gönderildi. </p><p></p><p>İntercooler: Daha önce yüksek devirlerde dönen kompresörün emdiği hava, sürtünmeden dolayı istemeyerek de olsa ısınmaya başladı. Basınçlı bu taze havayı bir miktar soğutmak için "intercooler" adında bir radyatöre ihtiyaç duyuldu. Rüzgar sayesinde bu radyatörden geçen hava bir miktar soğuyarak motora gönderildi. Böylelikle motorlar daha verimli çalışmaya başladı.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ziyaretci96, post: 1306502, member: 69588"] Turbo: Ateşli motorlarda yüksek performans ve faydalı güç için yanma odalarına püskürtülen motorine karşılık veremeyen atmosferik motorlarlar yetersiz kalmaktaydı. Dışarıdan basınçlı hava takviyesine ihtiyaç duyuluyordu. Bu yüzden "turbo" icat edildi. Yalnız bu işlemi yaparken motordan güç çalmamak gerekiyordu. Böylece basınçlı bir şekilde motordan tahliye olan yanmış egzos gazından yararlanıldı. Basınçlı bir şekilde yanma odalarından tahliye olan egzos gazları bir noktada birleştirilip turbodaki türbin çarkına gönderildi. Yüksek devirlerde dönen çarkın diğer ucuna kompresör takıldı ve bu sayede hava filitresinden basınçlı bir şekilde hava emilip motora gönderildi. İntercooler: Daha önce yüksek devirlerde dönen kompresörün emdiği hava, sürtünmeden dolayı istemeyerek de olsa ısınmaya başladı. Basınçlı bu taze havayı bir miktar soğutmak için "intercooler" adında bir radyatöre ihtiyaç duyuldu. Rüzgar sayesinde bu radyatörden geçen hava bir miktar soğuyarak motora gönderildi. Böylelikle motorlar daha verimli çalışmaya başladı. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Yüksek Basınçlı Gentrak Turbo kullan var mı aramızda
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt