PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Zetor
Fotoğraflar (Çekimler)
Zetor 6421-Ayrıntılı Tanıtım/BAYBURT
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sebazios" data-source="post: 854834" data-attributes="member: 21067"><p><strong>Ynt: Zetor 6421-Ayrıntılı Tanıtım/BAYBURT</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Romorku asfaltta çeker, bu konuda sıkıntı yok. </p><p></p><p>Kubota B2530 ' ları apronda uçak çekmek için kullanıyorlar ve oldukça başarılı olduklarını duydum. 800 kg ' lık makina 20-30 tonluk uçağı çekiyor.</p><p></p><p>Asfaltta ve düzde işler oldukça kolaydır. Ama toprak?</p><p></p><p>Belediyenin işlerini yaparken proxima ' nın AS950 ' yi çektiği yeri hatırlıyorsundur. Bu motor orda 5 metre gidemez. Anlatmak istediğim şey bu. </p><p></p><p>O gizli ağırlıklar oldukça iyi. Öyle bi yere koymuşlar ki, 4x4 bi motor ile 4x2 bir motor arasındaki en büyük farklardan biri olan ön dingil ve tekerlekten oluşan, ön aksamdaki ağırlığı farkını neredeyse kapatmış. </p><p></p><p>4x2 bir motorun yetersiz kalmasındaki en büyük etkenlerden biri budur. Burda hemfikiriz. </p><p></p><p>Yalnız bu fark öyle ekstra ağırlık atmakla kapanacak türden bi fark değildir. Çünkü bu yapıldığı an, ön tekerlere binen yük çok artacağı için traktörün geri geri itme performansı inanılmaz düşüyor. Arkada römork varsa, yani römork baskı yaparsa, özellikle asfaltta bu fark büyük ihtimal kapanır ama 'boşta iken 1 parmak çamurdan geri geri çıkamaz' hale gelir traktör.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebazios, post: 854834, member: 21067"] [b]Ynt: Zetor 6421-Ayrıntılı Tanıtım/BAYBURT[/b] Romorku asfaltta çeker, bu konuda sıkıntı yok. Kubota B2530 ' ları apronda uçak çekmek için kullanıyorlar ve oldukça başarılı olduklarını duydum. 800 kg ' lık makina 20-30 tonluk uçağı çekiyor. Asfaltta ve düzde işler oldukça kolaydır. Ama toprak? Belediyenin işlerini yaparken proxima ' nın AS950 ' yi çektiği yeri hatırlıyorsundur. Bu motor orda 5 metre gidemez. Anlatmak istediğim şey bu. O gizli ağırlıklar oldukça iyi. Öyle bi yere koymuşlar ki, 4x4 bi motor ile 4x2 bir motor arasındaki en büyük farklardan biri olan ön dingil ve tekerlekten oluşan, ön aksamdaki ağırlığı farkını neredeyse kapatmış. 4x2 bir motorun yetersiz kalmasındaki en büyük etkenlerden biri budur. Burda hemfikiriz. Yalnız bu fark öyle ekstra ağırlık atmakla kapanacak türden bi fark değildir. Çünkü bu yapıldığı an, ön tekerlere binen yük çok artacağı için traktörün geri geri itme performansı inanılmaz düşüyor. Arkada römork varsa, yani römork baskı yaparsa, özellikle asfaltta bu fark büyük ihtimal kapanır ama 'boşta iken 1 parmak çamurdan geri geri çıkamaz' hale gelir traktör. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Zetor
Fotoğraflar (Çekimler)
Zetor 6421-Ayrıntılı Tanıtım/BAYBURT
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt