PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Zetor
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ZETOR history...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="zekhes" data-source="post: 823803" data-attributes="member: 34391"><p><strong>Ynt: ZETOR history...</strong></p><p></p><p>bende onu diyorum abi.tek fabrikayla bu satışı yapması zaten başarı adamın.</p><p>neyse bi distribitör olupta bu makina yaygınlaşmadan insanlar senin benim tutkumu anlayamaz.</p><p>bide bizim millette illa tutlan mala hayranlık var.bununda etkisi var.</p><p>aynı köyde aynı traktörden 10 tanede olsa benimki seninkini döver anlayışı silinmez bu milletten.</p><p>80 yıldır memleketi kemiren göbekliler alıştırdılar osuruktan makinaları üretip milleti tarktör pulluk kavgası yaptırmaya o yüzden insanlarda malına güven kalmadı.kalamayınca servisi var yedek parçası bol gibi şeylerden teselli etmeye başladılar.</p><p>şimdi mallarımıza bi bakalım:</p><p></p><p>yıl 2014.koç gurubu.italyan sömürgesi ingiliz yandaşı.yılda benim bildiğim 8000 traktör 25000 çıplak motor üreten bi firma.avrupada aynı malı tam powerşift şanzıman.akıllı dif.iş bilgisayarı mekanikte olsa kabin süs.la satıyor.adınada t5 diyor.bu traktörün platformu türkiyede biz üretiyoruz.nerde?????bir tane gördünüzmü??ama çiftçi ali görüntüsüne bakıp aynı malı 15 yıllık 80-66 teknolojisiyle 12+12 üste para verirse hiydro-shuttle olarak alıyor.</p><p></p><p>erkunt:güzel zf ve hintli perkins e iyi para kazandırıor.karsanda kartondan kabinini satıyor.kemirilen yine çiftçi ali.</p><p></p><p>uzel: sattığı makinannın garantisi dolmadan parayı denizciliğe kaydırdı.kapattı gitti.</p><p></p><p>tümosan:3 yıldır maxima maxsima diye bekletiyo milleti..bide tknik tablo sızdırdı internete..fuara koydu traktörü.ne powerşift var ne şatıl.sahtekar herifler.özellikle sordurdurk konseptmi yoksa bittimi diye bitti demeye dilleri varmadı konseptte diyemediler.yani yine aliyi kerkecekler bu kesin.</p><p></p><p>hattat kendi hainde şikayetlere kulağını tıkamış aynı yolda istikrarlı.</p><p></p><p></p><p>ben bu zetoru bu yüzden istiyorum.zetor gelirse benim ali mi kemiremezler.eşşşşek gibi çalışırlar.çünkü çiftçi yaygınlaşırsa şunu anlar:105 bg tümo maliyetine 110 bg tam power şift hakiki power şatıllı bir traktör yapılabiliyor.bunu komünizm sömürgesi çek yapıyorsa türkiye gibi başarılı bir ülke yarı maliyetine yapar.çiftçi bunu öğrenecek.bunlar önemli özellikler.dünya devi markalar hala başka başka isimlerde bu sistemleri kullanıyorlar.ör:j.d= ıvt şanzıman claas:csı tansmisyon caseih=cvx mf=dynavt teknik bilgisi olan herkez bilirki kademesiz güç artışını kayar hilalle veya mekanik kolla sağlayan sistemlere POWER ŞİFT denir.çok basittir.(kavrama sistemi hariç)anam babam mekanik şanzımanın her bir vites kademesi öncesine ve yonrasın 2şer modül düşük devirde buçuk vites ilave edilir.ve vites geçişi mekanik hilaller yerine hidroli+elektrik bobinleri vasıtasıyla sağlanır.çok basit.maliyeti çok düşük hatta en düşük şanzıman modelidir(çünkü takviye için ayrı kutu kullanılmaz).ekonomiktir.ve arıza vermez.</p><p></p><p></p><p>saygılar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zekhes, post: 823803, member: 34391"] [b]Ynt: ZETOR history...[/b] bende onu diyorum abi.tek fabrikayla bu satışı yapması zaten başarı adamın. neyse bi distribitör olupta bu makina yaygınlaşmadan insanlar senin benim tutkumu anlayamaz. bide bizim millette illa tutlan mala hayranlık var.bununda etkisi var. aynı köyde aynı traktörden 10 tanede olsa benimki seninkini döver anlayışı silinmez bu milletten. 80 yıldır memleketi kemiren göbekliler alıştırdılar osuruktan makinaları üretip milleti tarktör pulluk kavgası yaptırmaya o yüzden insanlarda malına güven kalmadı.kalamayınca servisi var yedek parçası bol gibi şeylerden teselli etmeye başladılar. şimdi mallarımıza bi bakalım: yıl 2014.koç gurubu.italyan sömürgesi ingiliz yandaşı.yılda benim bildiğim 8000 traktör 25000 çıplak motor üreten bi firma.avrupada aynı malı tam powerşift şanzıman.akıllı dif.iş bilgisayarı mekanikte olsa kabin süs.la satıyor.adınada t5 diyor.bu traktörün platformu türkiyede biz üretiyoruz.nerde?????bir tane gördünüzmü??ama çiftçi ali görüntüsüne bakıp aynı malı 15 yıllık 80-66 teknolojisiyle 12+12 üste para verirse hiydro-shuttle olarak alıyor. erkunt:güzel zf ve hintli perkins e iyi para kazandırıor.karsanda kartondan kabinini satıyor.kemirilen yine çiftçi ali. uzel: sattığı makinannın garantisi dolmadan parayı denizciliğe kaydırdı.kapattı gitti. tümosan:3 yıldır maxima maxsima diye bekletiyo milleti..bide tknik tablo sızdırdı internete..fuara koydu traktörü.ne powerşift var ne şatıl.sahtekar herifler.özellikle sordurdurk konseptmi yoksa bittimi diye bitti demeye dilleri varmadı konseptte diyemediler.yani yine aliyi kerkecekler bu kesin. hattat kendi hainde şikayetlere kulağını tıkamış aynı yolda istikrarlı. ben bu zetoru bu yüzden istiyorum.zetor gelirse benim ali mi kemiremezler.eşşşşek gibi çalışırlar.çünkü çiftçi yaygınlaşırsa şunu anlar:105 bg tümo maliyetine 110 bg tam power şift hakiki power şatıllı bir traktör yapılabiliyor.bunu komünizm sömürgesi çek yapıyorsa türkiye gibi başarılı bir ülke yarı maliyetine yapar.çiftçi bunu öğrenecek.bunlar önemli özellikler.dünya devi markalar hala başka başka isimlerde bu sistemleri kullanıyorlar.ör:j.d= ıvt şanzıman claas:csı tansmisyon caseih=cvx mf=dynavt teknik bilgisi olan herkez bilirki kademesiz güç artışını kayar hilalle veya mekanik kolla sağlayan sistemlere POWER ŞİFT denir.çok basittir.(kavrama sistemi hariç)anam babam mekanik şanzımanın her bir vites kademesi öncesine ve yonrasın 2şer modül düşük devirde buçuk vites ilave edilir.ve vites geçişi mekanik hilaller yerine hidroli+elektrik bobinleri vasıtasıyla sağlanır.çok basit.maliyeti çok düşük hatta en düşük şanzıman modelidir(çünkü takviye için ayrı kutu kullanılmaz).ekonomiktir.ve arıza vermez. saygılar... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Zetor
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ZETOR history...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt