Yapılan masrafa değer mi konusu var.Takılırsa neler olur?
Öncelikle motor ailesine göre uygun basınçta turbo gerekiyor.
Her motor ailesinin turbo basınçları farklıdır.
İntercooler hava veya su soğutmalı tercih ediliyor.
Tapalı modeller yağ dönüşü için uygundur.Motor yağı filtresinden soğutucuya dönüş alınabilir.
Malzeme kalitesinin turboya elverişli olduğunu varsayalım.
Zengin hava-yakıt karışımıyla daha fazla tork ve güç alırız.
Sübap zamanlaması devirleri değişecektir, yakıt ve egzoz sübapları daha fazla zamanda açık kalmalıdır.
Egzantrik milinin açıları değişebilir.
Yakıt odasının şekil dizaynı kapasitesi nedir?
Sürümde 2 12" veya 3 9" pulluğu %10 patinaj ortalamasıyla seri 1. vitesle zaten çekiyor.
Torku ve gücü arttırdığımız oranda traktör ağırlığının da uyumlu olması gerekir.
Lastiklere su doldurursak şanzıman yükü artacaktır, ayna mahruti dayanır mı?
Ekipmanı büyütünce hidrolik kaldırma kapasitesi yeter mi?
4*4 yaparsak çeki kancası kuvveti artacaktır, tutunma iyileşecektir.
TT4.65, 65 hp, 260 n.m. toprak kumsal ise 4 9" pullukta gayet performanslıdır.
Debriyaj balatasının kullanım süresi değişir.
Asbestli balata eskiden kullandık, kimyasal atık maddeden dolayı artık kullanılmıyor, bazen kaçırır.
Normal balata kullanım süresi orta sayılır.Bronz balata plakayı düzensiz aşındırıyor.Çiftli balata kullanacak dizayn bulunmuyor.
Hava filtresi kuru filtre gerekiyor.Egzoz çıkışının büyümesi gerekebilir.
Traktör alırken egzoza bakacan derler, çok çekenin egzozu büyük olur.