Case jx65c kullanıcıları

Düz 1 vitesin ilerleme hızı 10-12 km/h dolaylarında olması gerekir,
Traktörün pulluk vitesi tarla 4. vites ama bu viteste ağır sürümlerde hızlı gelebiliyor.
Tarla 3. vites genelde kullanılmak zorunda kalınabiliyor, daha da ağır yerde tarla 2. vitesi kullanırız.
Hassasiyet yayı kırık olabilir, kontrol ediniz.
 
Düz 1 vitesin ilerleme hızı 10-12 km/h dolaylarında olması gerekir,
Traktörün pulluk vitesi tarla 4. vites ama bu viteste ağır sürümlerde hızlı gelebiliyor.
Tarla 3. vites genelde kullanılmak zorunda kalınabiliyor, daha da ağır yerde tarla 2. vitesi kullanırız.
Hassasiyet yayı kırık olabilir, kontrol ediniz.
Sol uzun hassasiyet kolu hareket ettiriyor yine de kırık olma ihtimali var mı?
 
Düz 1 vitesin ilerleme hızı 10-12 km/h dolaylarında olması gerekir,
Traktörün pulluk vitesi tarla 4. vites ama bu viteste ağır sürümlerde hızlı gelebiliyor.
Tarla 3. vites genelde kullanılmak zorunda kalınabiliyor, daha da ağır yerde tarla 2. vitesi kullanırız.
Hassasiyet yayı kırık olabilir, kontrol ediniz.
Hocam ne hızlısı 8x8 bizimki takviye 4 çok yavas
 
Hocam ne hızlısı 8x8 bizimki takviye 4 çok yavaş.
Traktörün camında hız skalası bulunuyor
Takviye 4 yavaş gelmez.
Sol uzun hassasiyet kolu hareket ettiriyor yine de kırık olma ihtimali var mı?
Şoför tarafındaki kol hassasiyet koludur.
Tutamağı çamurluk tarafındaki koldan kısadır.
Şoför tarafındaki hassasiyet kolu 6 gibi , dıştaki pozisyon kolu 4 gibi durması gerekiyor.
Pulluğun teker deliği 5 gibi kullanılır.

Yine de çekiş sıkıntısı yaşıyorsanız , servisinize danışmalısınız.
 
Traktörün camında hız skalası bulunuyor
Takviye 4 yavaş gelmez.

Şoför tarafındaki kol hassasiyet koludur.
Tutamağı çamurluk tarafındaki koldan kısadır.
Şoför tarafındaki hassasiyet kolu 6 gibi , dıştaki pozisyon kolu 4 gibi durması gerekiyor.
Pulluğun teker deliği 5 gibi kullanılır.

Yine de çekiş sıkıntısı yaşıyorsanız , servisinize danışmalısınız.
Tt50 vardı 4 çeker onun 4 takviye bundan hızlıydı caseden
 
Vites seçeneği 12+12 olsaydı daha randımanlı çekerdi üstelik motor 4 silindir bayilmaması gerek neyse artık 8 vitesle devam bence pompaya ayar yaptır ve güç verilsin lda yada bakılsa bi 10 -15 beygir artış sağlanır bu da bi vites yukarıda gitmen için yeterlidir
 

Traktörün düz 1 de örnek veriyorum 10 km hızda gider ama tork değeri 100 dür

Ama takviyeye takınca örnek veriyorum 3 ün 4 ü veya 3/3 taktıgında 130 tork verir şanzuman gene 10 km hızla gider

8 km hızdaki en güçlü vitesine tak o pullugu götürmesi gerekir

Pulluk ayarı iyi değilse ondanda yapar video lazım
 
Traktörün düz 1 de örnek veriyorum 10 km hızda gider ama tork değeri 100 dür

Ama takviyeye takınca örnek veriyorum 3 ün 4 ü veya 3/3 taktıgında 130 tork verir şanzuman gene 10 km hızla gider

8 km hızdaki en güçlü vitesine tak o pullugu götürmesi gerekir

Pulluk ayarı iyi değilse ondanda yapar video lazım
8x8 sanzıman. Takviye 4 1600 gazda 5 6 km hız yapıyo cok yavas oda donum baslarında bile tarla bitmıyo takviye 4 le
 
8*8 şanzımanda , motor devri 2000 rpm de , takviye vites hızları 3,5 , 5, 7, 9 km/h.
Yol hızı 36 km/h, 2500 rpm.
Mazot pompası ayarı gördüğünde performans 8*8 şanzımanda daha yüksek oluyor, denenmiştir.
Düz 1. vites ile takviye 4. vites arasında 500-600 rpm motor devri farkı var.
Düz 1. vites , motor devri 2000 rpm de 12 km/h hız yapabiliyor.
Düz 1. vites römorkla yüklü kalkışlarda seri geliyor.
Motorun test verilerine baktığımızda 75 hp , 320 n.m. tork , tork rezervi %43 görünüyordu.
Traktör genel ağırlığı 3,5 ton olduğundan performans anlamında sorun görmeyiz.
Motorun tork,güç çizgisi kesişim devri 1550 rpm de olduğundan pullukta tav durumunda 1600-1700 rpm le sürülebilir, zor yerlerde Steyr gibi devir kapatarak gazlanabilir,
2300 rpm max güç devri dense de güç çizgisi 1600-2600 rpm arası stabile yakın nitelik veriyor.
Motor, 1500 rpm devire sıkışıp patiye kalıyor.
Çekişme de çeki kuvveti 3170 kg.
Lastiklerde önemli tabiki de.

Hidroliklerin aşağı bastırabilme özelliği bulunmaz, salma olarak hidrolikler yere iner.
Uçlu pulluk kullanmak gerekir, sert yerde bıçağı düz olan pulluklar yere dalmaz.
Hassasiyet MF, Steyr veya Same' ye benzemez.
MF de çeki koluyla pulluk yüzer konumda kullanılabilir, dalma yapmaz.
Hidrolik kolların tepki yumuşaklığı farklıdır.
Steyr , N-T-L kolu ayarladıktan sonra hidrolik ayar kolu derinliği belirler , hassas tık tık kendi yumuşakça atar.

Yan gergi kolları sabitlenirse hassasiyet aldıramıyor olabilir.
Motor gücü az geliyor veya patinajdan traktör yürümüyor gibi sorun olmaması gerekir ki traktörü buz zeminde bile yürüttük, patinaja kalmıyor.
Toprak sertliği çok fazlaysa çeki kuvvetinin de yetersiz olduğu düşünülüyorsa 100 hp model bakabilirsiniz.
 
8*8 şanzımanda , motor devri 2000 rpm de , takviye vites hızları 3,5 , 5, 7, 9 km/h.
Yol hızı 36 km/h, 2500 rpm.
Mazot pompası ayarı gördüğünde performans 8*8 şanzımanda daha yüksek oluyor, denenmiştir.
Düz 1. vites ile takviye 4. vites arasında 500-600 rpm motor devri farkı var.
Düz 1. vites , motor devri 2000 rpm de 12 km/h hız yapabiliyor.
Düz 1. vites römorkla yüklü kalkışlarda seri geliyor.
Motorun test verilerine baktığımızda 75 hp , 320 n.m. tork , tork rezervi %43 görünüyordu.
Traktör genel ağırlığı 3,5 ton olduğundan performans anlamında sorun görmeyiz.
Motorun tork,güç çizgisi kesişim devri 1550 rpm de olduğundan pullukta tav durumunda 1600-1700 rpm le sürülebilir, zor yerlerde Steyr gibi devir kapatarak gazlanabilir,
2300 rpm max güç devri dense de güç çizgisi 1600-2600 rpm arası stabile yakın nitelik veriyor.
Motor, 1500 rpm devire sıkışıp patiye kalıyor.
Çekişme de çeki kuvveti 3170 kg.
Lastiklerde önemli tabiki de.

Hidroliklerin aşağı bastırabilme özelliği bulunmaz, salma olarak hidrolikler yere iner.
Uçlu pulluk kullanmak gerekir, sert yerde bıçağı düz olan pulluklar yere dalmaz.
Hassasiyet MF, Steyr veya Same' ye benzemez.
MF de çeki koluyla pulluk yüzer konumda kullanılabilir, dalma yapmaz.
Hidrolik kolların tepki yumuşaklığı farklıdır.
Steyr , N-T-L kolu ayarladıktan sonra hidrolik ayar kolu derinliği belirler , hassas tık tık kendi yumuşakça atar.

Yan gergi kolları sabitlenirse hassasiyet aldıramıyor olabilir.
Motor gücü az geliyor veya patinajdan traktör yürümüyor gibi sorun olmaması gerekir ki traktörü buz zeminde bile yürüttük, patinaja kalmıyor.
Toprak sertliği çok fazlaysa çeki kuvvetinin de yetersiz olduğu düşünülüyorsa 100 hp model bakabilirsiniz.
Pulluk ufak büyük pullukla deniyeceğim inşallah
 

Benzer Konular