Motor gücü olarak ;
Nominal 161 kw , max 176 kw ,
Tork , 966 - 983 n.m. , %36-41 tork yedekleri var.
Tork eğrisi yumuşak yay şeklinde 1400-1600 rpm sabit tork aralığı , 1900 rpm max güç tepesi , 1700 rpm tork - güç eğrisi kesişim devri .
En az yakıt bölgesi devirleri 1400-1900 rpm aralığında bulunan traktörle 1500 rpm devirle patlatma çekmek biraz motorun canını çıkarmak olmuyor mu?
Kataloga bakarsak 3 lü yavru pulluklu çizi dışı pulluk kullanıyor.
Traktörün ideal yakıt için optimum çeki kuvveti 4 ton dolaylarında sanırız.
Böyle ağır işlerde 400 hp traktörler bile lastik izinin dışına taşacak ekipman kullanmaz.
Motor devri olarak en azından 1700 rpm tork, güç eğrisi kesişim devri tercih edilmelidir, yerine göre tam güçte, 1900 rpm de motor çalışmalıdır.
Devir almayan motor sıkışmalarda daha fazla yakıt tüketimine meyleder.
Motor yapısal olarak biraz JD esintisi taşısa da John Amcanın kör tırnağına çıkmaz.
JD , 1300-1500 rpm sabit tork aralığı verir, max güç ve tork, güç eğrisi kesişim devri 1900 rpm devirde bulunur.
Traktörü 1900 rpm devire sabitlediğimizde , ek güç üretimi devrinde de tork, güç eğrisi kesişim devri yine 1900 rpm devir olur.
Motor her koşulda optimal devirde çalışır.
Bunun için ;
nothing runs like a deere when the puma is hunting
Hiç biri geyikler gibi koşmaz , Puma avlanıyor olduğu zaman .
Puma 1600-2200 rpm aralığında sabit güç aralığı sunar ve tork güç eğrisi kesişim devri 1840 rpm devirde , bir tık daha az olacak şekilde bulunuyor.
Akselerasyon olarak ve yürüyen olarakta fark veriyor.
Operatör sürücü üyelerimiz motor gücü yönetimi konusunda trendler nasıl olmalıdır.
Son düzenleme: