Merhaba arkadaşlar.
265s kullanıcısıyım ve gold serisine geçmeyii planlıyorum. Daha önce bununla ilgili konu açmıştım ve hidrolik sistem, gürültü ve yakıt sarfiyarı sebebiyle gold serisine geçmeye karar verdim kısmetse..
Fakat bir problem var çözemediğim, şöyle ki; 256g ve 266g özelliklerine broşürlerinden baktığımda yalnızca turbo, sürüngen şanzıman ve 40 kg toplam ağırlık farkı görüyorum.
Sürüngen şanzımanla işim olmadığına göre 40 kg da önemli bir ağırlık değil diye düşünüyorum, geriye bir tek turbo özelliği kalıyor.
2006 model 256g 30.000 tl iken 2006 model 266g 35.000 tl'lerde geziyor.
Netice olarak 256g alıp turbo taktırmak daha maliyetsiz değil midir? Gözümden kaçan bir özellik var mıdır yoksa tespitim doğru mudur üstadlar ilgilenirlerse çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim..
265s kullanıcısıyım ve gold serisine geçmeyii planlıyorum. Daha önce bununla ilgili konu açmıştım ve hidrolik sistem, gürültü ve yakıt sarfiyarı sebebiyle gold serisine geçmeye karar verdim kısmetse..
Fakat bir problem var çözemediğim, şöyle ki; 256g ve 266g özelliklerine broşürlerinden baktığımda yalnızca turbo, sürüngen şanzıman ve 40 kg toplam ağırlık farkı görüyorum.
Sürüngen şanzımanla işim olmadığına göre 40 kg da önemli bir ağırlık değil diye düşünüyorum, geriye bir tek turbo özelliği kalıyor.
2006 model 256g 30.000 tl iken 2006 model 266g 35.000 tl'lerde geziyor.
Netice olarak 256g alıp turbo taktırmak daha maliyetsiz değil midir? Gözümden kaçan bir özellik var mıdır yoksa tespitim doğru mudur üstadlar ilgilenirlerse çok sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim..