Massey Ferguson 255Ep


Debriyaja yarım basılırsa önce vites kavraması ayırır, tam basılırsa kuyruk mili kavraması ayırır.
Debriyaj bilyası bozma ihtimali olabilir.
Belki de hiç bir şeyde olmayabilir.
Mazot filtresinin altındaki sac kıvrıntılı yerinden çatlayabiliyor, çatlaksa kaynak gerekir.
Takım çantasının yeri sol çamurluğun arka üst kısmına yakın , sağdaki ışığın tam karşısı gibi olurdu.
Veyahut el freninin alt kısmında olurdu.
Turbonun çalıştığı traktörün sesinden anlaşılır. İnceden bir ses verir.
Traktör, dalgalı yola girince şanzımanda tın tın bir tınlama sesi yapar, bu normaldir.
Allah razı olsun hocam kıymetli bilgileriniz için çok teşekkür ediyorum
 
Debriyaja yarım basılırsa önce vites kavraması ayırır, tam basılırsa kuyruk mili kavraması ayırır.
Debriyaj bilyası bozma ihtimali olabilir.
Belki de hiç bir şeyde olmayabilir.
Mazot filtresinin altındaki sac kıvrıntılı yerinden çatlayabiliyor, çatlaksa kaynak gerekir.
Takım çantasının yeri sol çamurluğun arka üst kısmına yakın , sağdaki ışığın tam karşısı gibi olurdu.
Veyahut el freninin alt kısmında olurdu.
Turbonun çalıştığı traktörün sesinden anlaşılır. İnceden bir ses verir.
Traktör, dalgalı yola girince şanzımanda tın tın bir tınlam
Hayat Üniversitesi. :)
Uzaktan eğitim veriyoruz işte ,
Üzümü ye, bağını sorma, demiş atalarımız.
Farlar arasında boya kalkması var hocam sağlam önerebileceğiniz bi marka varsa sprey boya alsam acaba ön panjuru söküp boyamam da bi sakınca olur mu yoksa oto boyacıya mı götürmem gerekir
 

Resimler ve ekler

  • 3F8E1013-78C0-44A6-93F6-33356D81971D.jpeg
    3F8E1013-78C0-44A6-93F6-33356D81971D.jpeg
    233 KB · Görüntüleme: 6
Farlar arasında boya kalkması var hocam sağlam önerebileceğiniz bi marka varsa sprey boya alsam acaba ön panjuru söküp boyamam da bi sakınca olur mu yoksa oto boyacıya mı götürmem gerekir
Temiz görünmesi elbette iyi olur, siyah sprey boyalar var , inceden bir zımpara atıp , boyanabilir.
Traktörde sağ-sol frenin dengeli tutması önemlidir, fren ayarı yaptırmanız iyi olur.
Güvenlik ropsu takmanızı öneririz.
Elektrik hattının elden geçirilmesi de iyi olur.
Şase kablosu bağlantı dibi pas yapabiliyor.
Kutup başı greslemek gerekebiliyor.
Şartel koyulabilir.
Marş motoru temizliği önemlidir.
Genelde bin saat arayla temizlik iyi olur, sökülüp yağlanır.
Kendi kömür tozları ve debriyaj balatasının tozlarını çeker.
Aküyü zorlar, sıkışık çalışır.
İlaçlama yapacağız, demiştiniz.
Arka hidrolik kovandaki kırıklı milden bağlantı noktasına 20 cm gibi iki ucuna pim geçebilecek delik açılmış lama demir yapılır.
Uzun kalın pim kullanılarak orta kolun traktör tarafı sabitlenmiş olur.
Tarlaya tırmık çekerken hassasiyetin çalışmasına gerek yoktur.
Hidrolik gergi kollarına boru tulumba da kullanışlı olur.
Basitinden bir de ön tampon iyi olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: ynsky.63
Temiz görünmesi elbette iyi olur, siyah sprey boyalar var , inceden bir zımpara atıp , boyanabilir.
Traktörde sağ-sol frenin dengeli tutması önemlidir, fren ayarı yaptırmanız iyi olur.
Güvenlik ropsu takmanızı öneririz.
Elektrik hattının elden geçirilmesi de iyi olur.
Şase kablosu bağlantı dibi pas yapabiliyor.
Kutup başı greslemek gerekebiliyor.
Şartel koyulabilir.
Marş motoru temizliği önemlidir.
Genelde bin saat arayla temizlik iyi olur, sökülüp yağlanır.
Kendi kömür tozları ve debriyaj balatasının tozlarını çeker.
Aküyü zorlar, sıkışık çalışır.
İlaçlama yapacağız, demiştiniz.
Arka hidrolik kovandaki kırıklı milden bağlantı noktasına 20 cm gibi iki ucuna pim geçebilecek delik açılmış lama demir yapılır.
Uzun kalın pim kullanılarak orta kolun traktör tarafı sabitlenmiş olur.
Tarlaya tırmık çekerken hassasiyetin çalışmasına gerek yoktur.
Hidrolik gergi kollarına boru tulumba da kullanışlı olur.
Basitinden bir de ön tampon iyi olur.
Teşekkür ederim hocam
 

Benzer Konular