Mf 175 sizce nasıl?

ben kullanmadım ama tigem de vardı bunların 185 liklerinden o kadar hor kullanmalarına rağmen çok dayanıklı ve sağlam traktördür bunlar. çekisi falan çok güzeldir. ama aklıma takılan şu 1977 model traktörde hidrolik direksiyon var bize gelenler niye böyle değilmiş acaba zamanında
 
175 ağır devir olanlarda var benim kullandığım köşeli 4 vitesti yolda tarlada yavaş kalırdı servise sordum yapısı öyle demişlerdi. Düzde tarlada arkadaşlar takılıyordu bana yokuşa geldimi römorkta mibzerde pullukta 265 düz s ve 7056 yetişemiyordu. Yakıtta 265 serisinden azdı. Serdar 178/85/88 orjinal hidrolik direksiyonludur gümrükte bazılarından sökülüp satılmıştır. Ayrıca orjinal şarj dinamolarıda sökülüp yerli Mako Elbi takılmıştır. 200 serisi 90 yılında hidrolik direksiyona geçmiştir.
 
  • Beğen
Tepkiler: SERDAR TUNA

175 ağır devir olanlarda var benim kullandığım köşeli 4 vitesti yolda tarlada yavaş kalırdı servise sordum yapısı öyle demişlerdi. Düzde tarlada arkadaşlar takılıyordu bana yokuşa geldimi römorkta mibzerde pullukta 265 düz s ve 7056 yetişemiyordu. Yakıtta 265 serisinden azdı. Serdar 178/85/88 orjinal hidrolik direksiyonludur gümrükte bazılarından sökülüp satılmıştır. Ayrıca orjinal şarj dinamolarıda sökülüp yerli Mako Elbi takılmıştır. 200 serisi 90 yılında hidrolik direksiyona geçmiştir.
yaşar abi teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. demek söküp satmışlar. ah insanlar ah. işte. birde 188 lerde 178 lerde mi power meselesi var o kanu hkkında ne biliyorsun abi
 
yaşar abi teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. demek söküp satmışlar. ah insanlar ah. işte. birde 188 lerde 178 lerde mi power meselesi var o kanu hkkında ne biliyorsun abi

Pover 100 serisi çok traktörde vardı sonradan takılanlar orjinalde olupta tamirinden anlayan usta olmayışından çoğu iptal edilmiş sökülmüstür. O zamanın buçuk görevini yapıyordu kol yukarı açık modda oluyor kompresyonu arttırır yokuş aşağı devreden çıkarmak gerekir yoksa vites boşta gibi hızlanır. En büyük bozulma nedeni debriyajsız kullanım.
 
Pover 100 serisi çok traktörde vardı sonradan takılanlar orjinalde olupta tamirinden anlayan usta olmayışından çoğu iptal edilmiş sökülmüstür. O zamanın buçuk görevini yapıyordu kol yukarı açık modda oluyor kompresyonu arttırır yokuş aşağı devreden çıkarmak gerekir yoksa vites boşta gibi hızlanır. En büyük bozulma nedeni debriyajsız kullanım.
şanzımanla ilgili bi mesele o zaman ben motor da bi durum değişikliği sanıyordum
 
şanzımanla ilgili bi mesele o zaman ben motor da bi durum değişikliği sanıyordum

Sanzıman içinde yağ pompası sol ön tarafta yağ koyma kapağının orda filtre ve radyatörün önünde küçük yağ soğutucu petek bulunuyordu. Şanzımandan güç artışı sağlıyordu baya farkediyor. Arkadaşa yardım ederken poverli 165 getirmişti
 
  • Beğen
Tepkiler: SERDAR TUNA
Sanzıman içinde yağ pompası sol ön tarafta yağ koyma kapağının orda filtre ve radyatörün önünde küçük yağ soğutucu petek bulunuyordu. Şanzımandan güç artışı sağlıyordu baya farkediyor. Arkadaşa yardım ederken poverli 165 getirmişti
şimdi keşke o makinelerden çıkarsalar teşekkür ederim yaşar abi görüşmek üzere
 
  • Beğen
Tepkiler: Yaşar Akgün

Benzer Konular