PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
10 tonluk çift dingil geniş lastik römork önerisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1411540" data-attributes="member: 76199"><p>Çevremizde , Köksal , Palazoğlu, Tınaz, Akın römork gibi römorklar kullanılıyor.</p><p>Köksal römorkun ilk çıkan 4 tonluk modelleri 2*3,6 m taban ölçülerine sahipti ve balye yüklemek rahat oluyordu.</p><p>Damper pistonu 3 kademeliydi ve römorku iyi dikerdi.</p><p>Yan kapaklarda iki saç kullanılan modellerde ek yerlerinde baştan sona tam kaynak bulunurdu.</p><p>Punto kaynak olan römorklarda araya gübre, silaj v.s. dolduğundan çabuk çürümeye başlar.</p><p>Römork direklerinin altı boş olursa gübre, silaj , tohum v.s. dolduğunda temizlik rahat oluyor.</p><p>Tandem römorkta çift dingilde fren olması frenlemeyi kolaylaştırıyor.</p><p>Sac kalınlığı olarak; taban sacı taşınacak malzemeye göre 3-4 mm seçilebilir.</p><p>Yan saclar 2-3 mm seçilebilir.</p><p>Mıcır taş ve kum taşınacak römorkta bir tık kalın sac tercih edilebilir.</p><p>Yan kapaklara ilave edilen sac direkler kapağın bükümüne göre oyuklu yapılabilir.</p><p>Düz olarak kaynatıldığında arada boşluk kalıyor, gübre kalıntısı v.s. kaldığında çürüme yapabiliyor.</p><p>Sac direğe tam kaynak yapılırsa çürüme ihtimali azalır.</p><p>Sacın çürümemesi için iyi boyanması gerekir.</p><p>Antipas sıvı atıldıktan sonra boya atılır.</p><p>Römorklarda arka kapaklar zamanla kopabiliyor.</p><p>Kapakların menteşe kısımlarının sacdan değil de daha sağlam etli kalın malzemeden yapılması iyi olur.</p><p>Ayrıca kapağın kağrılmaması için mini plastik takozlar koyulabilir.</p><p>Kamyon kapakları gibi alttan tırnaklı model olabilir veya yana açılabilir.</p><p>Ürün çuvallamak için Hummel harman makinesindeki gibi zahire kapağı ve borusu eklenebilir.</p><p>10 tonluk, 15 m^3 römorkla 22 ton mıcır getirdik, çift dingilde fren olduğundan 70 hp çeker traktör, %40 eğimli rampa ortasında damper freniyle durabiliyor.</p><p>Tek dingilde fren olursa askıda kalma durumu olabileceğinden tehlikeli olur, denemeyiniz.</p><p>Tandem römorkla boş olarak rampa inerken kasisten geçerken traktörün arkasını havalandırdı, arışı makaslatarak durdurduk.</p><p>Çift dingil römorkunda bozuk yollarda dezavantajı oluyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1411540, member: 76199"] Çevremizde , Köksal , Palazoğlu, Tınaz, Akın römork gibi römorklar kullanılıyor. Köksal römorkun ilk çıkan 4 tonluk modelleri 2*3,6 m taban ölçülerine sahipti ve balye yüklemek rahat oluyordu. Damper pistonu 3 kademeliydi ve römorku iyi dikerdi. Yan kapaklarda iki saç kullanılan modellerde ek yerlerinde baştan sona tam kaynak bulunurdu. Punto kaynak olan römorklarda araya gübre, silaj v.s. dolduğundan çabuk çürümeye başlar. Römork direklerinin altı boş olursa gübre, silaj , tohum v.s. dolduğunda temizlik rahat oluyor. Tandem römorkta çift dingilde fren olması frenlemeyi kolaylaştırıyor. Sac kalınlığı olarak; taban sacı taşınacak malzemeye göre 3-4 mm seçilebilir. Yan saclar 2-3 mm seçilebilir. Mıcır taş ve kum taşınacak römorkta bir tık kalın sac tercih edilebilir. Yan kapaklara ilave edilen sac direkler kapağın bükümüne göre oyuklu yapılabilir. Düz olarak kaynatıldığında arada boşluk kalıyor, gübre kalıntısı v.s. kaldığında çürüme yapabiliyor. Sac direğe tam kaynak yapılırsa çürüme ihtimali azalır. Sacın çürümemesi için iyi boyanması gerekir. Antipas sıvı atıldıktan sonra boya atılır. Römorklarda arka kapaklar zamanla kopabiliyor. Kapakların menteşe kısımlarının sacdan değil de daha sağlam etli kalın malzemeden yapılması iyi olur. Ayrıca kapağın kağrılmaması için mini plastik takozlar koyulabilir. Kamyon kapakları gibi alttan tırnaklı model olabilir veya yana açılabilir. Ürün çuvallamak için Hummel harman makinesindeki gibi zahire kapağı ve borusu eklenebilir. 10 tonluk, 15 m^3 römorkla 22 ton mıcır getirdik, çift dingilde fren olduğundan 70 hp çeker traktör, %40 eğimli rampa ortasında damper freniyle durabiliyor. Tek dingilde fren olursa askıda kalma durumu olabileceğinden tehlikeli olur, denemeyiniz. Tandem römorkla boş olarak rampa inerken kasisten geçerken traktörün arkasını havalandırdı, arışı makaslatarak durdurduk. Çift dingil römorkunda bozuk yollarda dezavantajı oluyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
10 tonluk çift dingil geniş lastik römork önerisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt