PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
1997 SAME EXPLORER 80 4X4 NASIL TRAKTÖRDÜR(5 VİTESLİ)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="İSMAİL TUTAR" data-source="post: 1284394" data-attributes="member: 56055"><p>Öncelikle mesajı geç farkettiğim için özür dilerim Yasin, PC bozuk yeni yaptım telefona format attım, kusura bakma gerçekten..</p><p></p><p>Neyse;</p><p></p><p>Traktörün ilk noksanlığı lastikleri, bu lastikler ile yazın neyse de kışın ormanda çamurda sıkıntı olur bence.</p><p></p><p>Hidrolik aksam ve arka diferansiyel tarafında, yada arka yağlarda kaçak yoktur inşallah, bizde denk geldi bir ara ne fren tuttu, ne hidrolikler kalktı, ne direksiyon döndü. Motor kilitlendi deyim yerindeyse. Sonra ustaya götürdük galiba tüm hidrolik aksam tek bir pompa ile kontrol ediliyor falan dedi, yani yağ noksan olunca ve o pompa yağ basıncı üretmeyince sıkıntı oluyormuş, tam doğrusunu hatırlamıyorum yanlış yazdıysam bilen düzeltme yapsın lütfen. Aklında bulunsun diye yazdım. </p><p></p><p>Onun haricinde arka çeki demiri oklu değil de asansör çeki olsaydı daha uygun olurdu. Tamam asansör çeki turu iyice azaltıyor, orman da dar tur şart ama arka römorka 8 10 ton odun oklu çekide güven vermiyor, bir de asansör çekiye takınca motora daha fazla yük biniyor motor yere sağlam basıyor malum.</p><p></p><p>Traktör yaşına göre normal bakım durumu ve kaporta yıpranmasına sahip. Buradan fazla şey belli olmuyor.</p><p></p><p>Bizim traktörde aldıktan ve kullandıktan sonra karter tarafından yağ kaçağı görmüş babamlar, eh alınca bir de ormanda çalıştırınca geri getirip şöyle oldu demek de olmaz tabi, sonra bir, bir buçuk yıl sonra ormandan geldi yattı kapı önünde bir kaç gün, sonra çalıştı biraz yürüdü, olan oldu. Artık ne oldu yağ eksiltme yaptı da yağlama sistemi düzgün mü çalışmadı artık motor yaptırdık.</p><p></p><p>Yine arka yağ eksiltme yaptı, bir kaç kez usta bulamadı, en sonunda komple sökmeye başladı arka tarafı, diferansiyel cıvataları gevşemiş bazı yerlerde, sıktı düzeldi. Yoksa arka taraf komple sökülecek oldu, erken farkettiler.</p><p></p><p>Elektrik sistemi de problem yaşattı, basıyorsun marşa tık yok, güç bela biraz uğraş iş yarım kalsın, sonra keyde keder marş alıyor motor, götür ustaya orada sorun yok, her seferinde marş alıyor. Bir dönem düz kontak yaptı usta, sonra kontak değişirdik şimdi normal. </p><p></p><p>Biraz uzun yazdım kusura bakma başından geçenleri özet gibi olsun istedim. Daha bile görüş olarak yazsam yazacak şey var ama şu an vakit yok.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="İSMAİL TUTAR, post: 1284394, member: 56055"] Öncelikle mesajı geç farkettiğim için özür dilerim Yasin, PC bozuk yeni yaptım telefona format attım, kusura bakma gerçekten.. Neyse; Traktörün ilk noksanlığı lastikleri, bu lastikler ile yazın neyse de kışın ormanda çamurda sıkıntı olur bence. Hidrolik aksam ve arka diferansiyel tarafında, yada arka yağlarda kaçak yoktur inşallah, bizde denk geldi bir ara ne fren tuttu, ne hidrolikler kalktı, ne direksiyon döndü. Motor kilitlendi deyim yerindeyse. Sonra ustaya götürdük galiba tüm hidrolik aksam tek bir pompa ile kontrol ediliyor falan dedi, yani yağ noksan olunca ve o pompa yağ basıncı üretmeyince sıkıntı oluyormuş, tam doğrusunu hatırlamıyorum yanlış yazdıysam bilen düzeltme yapsın lütfen. Aklında bulunsun diye yazdım. Onun haricinde arka çeki demiri oklu değil de asansör çeki olsaydı daha uygun olurdu. Tamam asansör çeki turu iyice azaltıyor, orman da dar tur şart ama arka römorka 8 10 ton odun oklu çekide güven vermiyor, bir de asansör çekiye takınca motora daha fazla yük biniyor motor yere sağlam basıyor malum. Traktör yaşına göre normal bakım durumu ve kaporta yıpranmasına sahip. Buradan fazla şey belli olmuyor. Bizim traktörde aldıktan ve kullandıktan sonra karter tarafından yağ kaçağı görmüş babamlar, eh alınca bir de ormanda çalıştırınca geri getirip şöyle oldu demek de olmaz tabi, sonra bir, bir buçuk yıl sonra ormandan geldi yattı kapı önünde bir kaç gün, sonra çalıştı biraz yürüdü, olan oldu. Artık ne oldu yağ eksiltme yaptı da yağlama sistemi düzgün mü çalışmadı artık motor yaptırdık. Yine arka yağ eksiltme yaptı, bir kaç kez usta bulamadı, en sonunda komple sökmeye başladı arka tarafı, diferansiyel cıvataları gevşemiş bazı yerlerde, sıktı düzeldi. Yoksa arka taraf komple sökülecek oldu, erken farkettiler. Elektrik sistemi de problem yaşattı, basıyorsun marşa tık yok, güç bela biraz uğraş iş yarım kalsın, sonra keyde keder marş alıyor motor, götür ustaya orada sorun yok, her seferinde marş alıyor. Bir dönem düz kontak yaptı usta, sonra kontak değişirdik şimdi normal. Biraz uzun yazdım kusura bakma başından geçenleri özet gibi olsun istedim. Daha bile görüş olarak yazsam yazacak şey var ama şu an vakit yok. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
1997 SAME EXPLORER 80 4X4 NASIL TRAKTÖRDÜR(5 VİTESLİ)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt