PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
2011 model Erkunt 70 lüks
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1459458" data-attributes="member: 76199"><p>2011 model sanırız, Euro3 motor olması gerekir ve LDA bulunmuyordu, sonradan takmak gerekiyor.</p><p>Euro2 motorların LDA takılamayan mazot pompaları mevcutmuş.</p><p>Direksiyon rekorundan yağ sızdırma ve direksiyon sisteminde dönmeme sorunu olabiliyor,</p><p>Mazot deposu bağlantıları zayıf, yere düşebiliyor.</p><p>Ön aks çeker bilyalarını bozabiliyor.</p><p>Parçalı çeker mili kullanmak balansa sebebiyet veriyor.</p><p>Arkadan öne karter içine gömük tek parça mil kullanmak şarttır.</p><p>Hidrolik kumanda kolları fazla sert olduğundan uzatma yapmak gerekir.</p><p>2000 saatlerde ön lastikler değişir.</p><p>85 hp lik traktörün ön lastiklerini 25 000 TL ye değiştirmiştik.</p><p>Bununkiler de 20 000 TL gibi rakamlara olur.</p><p>Geri vites takviyesine senchromench takmak kullanışı artıracaktır.</p><p>Motor devri 3000 devire kadar açıksa yol hızı 55 km/h hızı görebilir.</p><p>Rampayı çapraz keserek yük çıkarabilir, teke düşmez.</p><p>Traktör genel ağırlığı 3800 kg olduğundan rampa yerlerde 300 kg ağırlık indirmek gerekiyor.</p><p>Fındık patozu , kuyruk mili işinde yakıt normaldir.</p><p>4 soklu 12" pullukta takviye 2 tavşanla , 4 km/h hızda sürüm yapabiliyor.</p><p>Sürüm yakıtı mil, kumlu toprak yapısında 2 lt/dk , kara toprak yapısında 3 lt/dk görebilir.</p><p>Frenleri tutar ama sert basmak gerekiyor.</p><p>Hidrolik kapasite , yüklü damperli römorkun okunu yerden kaldırmaya yetmez.</p><p>Bom ucuna haşpay takıp balye makinesine monte edeceğimiz zaman güvenilir cinsten değildir.</p><p>Hidrolik kilit bulunmaz ve hidroliği çok hassas olarak aşağı salmaz.</p><p>Hidrolik frezelerde aşınma olabiliyor.</p><p>Kabini tavana bağlayıp , koltuğu sökerek , arka kısım ayrılır, kapak açılarak parça değişimi yapılır.</p><p>Ön çamurluklar deforme olup çatlama yapıyor.</p><p>Kabin içine fazla ses almıyor.</p><p>68 hp , 285 n.m. torktaki motor taşıdığı kasanın hakkını </p><p>Landini 8860 , 80 hp , 288 n.m. torktaki motor gibi veremiyor, ves selam.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1459458, member: 76199"] 2011 model sanırız, Euro3 motor olması gerekir ve LDA bulunmuyordu, sonradan takmak gerekiyor. Euro2 motorların LDA takılamayan mazot pompaları mevcutmuş. Direksiyon rekorundan yağ sızdırma ve direksiyon sisteminde dönmeme sorunu olabiliyor, Mazot deposu bağlantıları zayıf, yere düşebiliyor. Ön aks çeker bilyalarını bozabiliyor. Parçalı çeker mili kullanmak balansa sebebiyet veriyor. Arkadan öne karter içine gömük tek parça mil kullanmak şarttır. Hidrolik kumanda kolları fazla sert olduğundan uzatma yapmak gerekir. 2000 saatlerde ön lastikler değişir. 85 hp lik traktörün ön lastiklerini 25 000 TL ye değiştirmiştik. Bununkiler de 20 000 TL gibi rakamlara olur. Geri vites takviyesine senchromench takmak kullanışı artıracaktır. Motor devri 3000 devire kadar açıksa yol hızı 55 km/h hızı görebilir. Rampayı çapraz keserek yük çıkarabilir, teke düşmez. Traktör genel ağırlığı 3800 kg olduğundan rampa yerlerde 300 kg ağırlık indirmek gerekiyor. Fındık patozu , kuyruk mili işinde yakıt normaldir. 4 soklu 12" pullukta takviye 2 tavşanla , 4 km/h hızda sürüm yapabiliyor. Sürüm yakıtı mil, kumlu toprak yapısında 2 lt/dk , kara toprak yapısında 3 lt/dk görebilir. Frenleri tutar ama sert basmak gerekiyor. Hidrolik kapasite , yüklü damperli römorkun okunu yerden kaldırmaya yetmez. Bom ucuna haşpay takıp balye makinesine monte edeceğimiz zaman güvenilir cinsten değildir. Hidrolik kilit bulunmaz ve hidroliği çok hassas olarak aşağı salmaz. Hidrolik frezelerde aşınma olabiliyor. Kabini tavana bağlayıp , koltuğu sökerek , arka kısım ayrılır, kapak açılarak parça değişimi yapılır. Ön çamurluklar deforme olup çatlama yapıyor. Kabin içine fazla ses almıyor. 68 hp , 285 n.m. torktaki motor taşıdığı kasanın hakkını Landini 8860 , 80 hp , 288 n.m. torktaki motor gibi veremiyor, ves selam. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
2011 model Erkunt 70 lüks
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt