285 in gicirtısı


Arkadaşlar iyi akşamlar benim bir 99 model 285 lik var .direksiyonu tam sola çevirdiğim zaman önden bir gıcırtı geliyor gıcıt gıcıt diye bir türlü anlıyamadım nereden geldiğini sorunu çözemedim. bu beni rahatsız ediyor sesten rahatsız oluyorum bunun bir çaresivar mı engin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum. yoksa tamir edilecek bir durummu var bu gıcırtı sanırım ön hidrolikten geliyor gibi
 
Altaki rot sürtüyor olabilir yada işteki radyatörün önündeki pistona sürten bisey de olabilir
Sola çevirip bırakınca mı geliyor yoksa sola dönükken sürekli mi geliyor
 
Direksiyonu sola kirdiginda akunun arkasindaki piston icine girer yani yagi pompa geri ceker muhtemelen direksiyon pompasinda biseyler var..baska ihtimaller yag dolasimini zayif yapiyor olabilir..egzosun ordaki filtreye bi bak tikanmis olabilir.gostergede ikaz isigi yaniyormu turuncu cark seklinde..sanzuman yagini kontrol et..sertlik varmi direksiyonda ...
 
Muhtemelen yağsız bir burç vardır, ön dingilin ön tarafında bulunan dik frezeli mili yağlıyomusun? ona bir bak, bizim gold un direksiyon simidinde bi zırıltı var, elini bıraktığın zaman başlıyor, o da çok sinir bozucu, fakat çeresini bulamadık.
 
Muhtemelen yağsız bir burç vardır, ön dingilin ön tarafında bulunan dik frezeli mili yağlıyomusun? ona bir bak, bizim gold un direksiyon simidinde bi zırıltı var, elini bıraktığın zaman başlıyor, o da çok sinir bozucu, fakat çeresini bulamadık.
Elini biraktigin zaman olan zirilti benim 285s de vardi..5-6 aydir yapmiyor artik kendiginden kesildi ses..
 
Arkadaşlar iyi akşamlar benim bir 99 model 285 lik var .direksiyonu tam sola çevirdiğim zaman önden bir gıcırtı geliyor gıcıt gıcıt diye bir türlü anlıyamadım nereden geldiğini sorunu çözemedim. bu beni rahatsız ediyor sesten rahatsız oluyorum bunun bir çaresivar mı engin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum. yoksa tamir edilecek bir durummu var bu gıcırtı sanırım ön hidrolikten geliyor gibi
Bir ihtimalde rot baslarindaki körük yirtilmissa su almistir kesin ordan yagdanlikla yag dok keser gicirtiyi sonra degistir..
 

Orjinal ayarı 850 d./dak çalışıyor, biraz yüksek diğer modellere göre. Simidi söksem altına pul v.s. koysam kesilirmi bilmiyorum, şu an çok ayaz zaten, çalıştığına şükrediyoruz, 3 günde bir remrk hayvan gübresi atıyoruz. Cıvata sökmeye kalksak dondan çoğu kırılır.
Kolay gelsin abi..haklisin cok soguk -20 lerde bizim buralarda..direksiyonuda musait bi zaman da denemekte yarar var..phantom lardaki lamba kolundan taktim acep o yuzden mi otmuyor☺
 
Direksiyonu sola kirdiginda akunun arkasindaki piston icine girer yani yagi pompa geri ceker muhtemelen direksiyon pompasinda biseyler var..baska ihtimaller yag dolasimini zayif yapiyor olabilir..egzosun ordaki filtreye bi bak tikanmis olabilir.gostergede ikaz isigi yaniyormu turuncu cark seklinde..sanzuman yagini kontrol et..sertlik varmi direksiyonda ...

Maaşallah kardeşime işin ustası olunca böyle oluyor demek ki.
 
Gıcırtılı seslerden bende çok rahatsız oluyorum.mf kullanmadım ama yapılan yorumlardan çözmeye çalıştğm donuş esnasında pistonun radyatorle yaknlığı bahsedilmiş.hafif temas saç sesine yol açabilir.yağ veya filtreyle ilgili birşeyse direksiyon tam turda dayalı tutulduğunda bir ses yapıyorsa ozaman filtre veya yağla ilgili birşey vardır.sola çevirip direksiyonu bıraktığınızda devam ediyorsa surten veya yağsız biryer vardır
 

Benzer Konular

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt