285s e turbo

Traktör tek çeker 4*2 ise güç anlamında MF 285S turboya ihtiyaç gösterecek bir durumu olmaz.
Traktör genel ağırlığı kabinli 3100 kg civarlarıdır.
Motor gücü 56 kw, 290 n.m. tork , tek çeker traktörde yeterlidir.
Turbo koyulup traktör güçlendirilirse traktörün patinaj ortalaması değişebilir.
Pulluk sürümünde yol 1 kaplumbağa vitesle 1400 rpm motor devri kullanılır.
Biraz ağır tav olursa tarla 3 tavşan vitesle 1800 rpm motor devri kullanılır.
Diferansiyel kilidi kapatılarak sürülür.
Motoru güçlendirdiğimizde yol 1 kaplumbağa vitesle ağır tava girdiğimizde hem traktörün patinaj ortalaması yükselebilir ve ağırlık gereksinimi artabilir , hem de uygun çeki demiri pulluk hızları 5,5 km/h de olduğundan çeki demiri kuvvetinde azalma yaşarız.
Binaenaleyh fayda bulalım derken yaptığımız işten fayda göremeyebiliriz.
Zaman tasarrufu için yarım vites fark istiyoruz olarak anladık ama traktörün çalışma isteği ayarlarına dokunmanın getirileri olduğu gibi götürüleri de olur.
Farklı toprak işleme yöntemleri, nakliye , ön kepçe çalışmaları gibi işlerde de fayda sağlayabilir.
Yüksek rakımlı bir yerde çalışıyorsanız , güçten kesilmeme konusunda etkisi olur.
Traktör çift çeker ise turbo takıldığında fark belirginleşir.
 
Traktör tek çeker 4*2 ise güç anlamında MF 285S turboya ihtiyaç gösterecek bir durumu olmaz.
Traktör genel ağırlığı kabinli 3100 kg civarlarıdır.
Motor gücü 56 kw, 290 n.m. tork , tek çeker traktörde yeterlidir.
Turbo koyulup traktör güçlendirilirse traktörün patinaj ortalaması değişebilir.
Pulluk sürümünde yol 1 kaplumbağa vitesle 1400 rpm motor devri kullanılır.
Biraz ağır tav olursa tarla 3 tavşan vitesle 1800 rpm motor devri kullanılır.
Diferansiyel kilidi kapatılarak sürülür.
Motoru güçlendirdiğimizde yol 1 kaplumbağa vitesle ağır tava girdiğimizde hem traktörün patinaj ortalaması yükselebilir ve ağırlık gereksinimi artabilir , hem de uygun çeki demiri pulluk hızları 5,5 km/h de olduğundan çeki demiri kuvvetinde azalma yaşarız.
Binaenaleyh fayda bulalım derken yaptığımız işten fayda göremeyebiliriz.
Zaman tasarrufu için yarım vites fark istiyoruz olarak anladık ama traktörün çalışma isteği ayarlarına dokunmanın getirileri olduğu gibi götürüleri de olur.
Farklı toprak işleme yöntemleri, nakliye , ön kepçe çalışmaları gibi işlerde de fayda sağlayabilir.
Yüksek rakımlı bir yerde çalışıyorsanız , güçten kesilmeme konusunda etkisi olur.
Traktör çift çeker ise turbo takıldığında fark belirginleşir.
Hocam ben size bir soru soracaktim. 285 ile 3085 lerin tek çekerinin arasında ne farklar var 3085 almak ne artı sunar bize tek cekeri
 
Forumda ilgili konularda paylaşımlar yapılmış, fikir edinebilirsiniz.
Motor haritasına bakarsak en az yakıt bölgesi devir konumları arasında farklar var, anlatmıştık.
 
Son düzenleme:

Benzer Konular