PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
3 Silindirli Olduğuna Kim İnanır?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1400341" data-attributes="member: 76199"><p>MF 4700 serisi piyasadaki 3 silindirli teknolojik bir motor olarak görülebilir.</p><p>MF 4709 , nominal 90 hp , 357 n.m.</p><p>NH TD90 , 88 hp, 360 n.m.</p><p>MF 398 , 95 hp , 375 n.m.</p><p>Motor grafiği eski serilere benzemediği ve motor yük dengeleme devir konumlarında farklılık olduğu için operatörlük olarak değişecektir.</p><p>Tork eğrisinin şekli yarım yay şeklinde , güç eğrisinde 300 rpm gibi sabit güç arlığı mevcuttur.</p><p>En az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm devire konumlanmış, tork azalış eğrisi çabuk düşen stabil çalışmalıya yakın dizayn verilmiş.</p><p>Ön kepçe ile çalışırken motor kendini hemen en az yakıt bölgesi içine alarak 1500 rpm devirlere sıkışıyor, rampa araziye girdiğimizde bir Fiat 640 gibi rampa yukarı gaz yiyerek vites yükseltebilme imkanı sunmuyor.</p><p>Motor dizaynı istenirse eski modellerden çeki gücü olarak bir tık üstte olacak şekilde konumlama yapılabilir.</p><p>MF 5430 , 92 hp, 393 n.m. tork, %38 tork yedeği bulunuyor.</p><p>4 silindir olduğundan değil motor dizaynının farklı yapıldığından çeki gücü konusunda iyidir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1400341, member: 76199"] MF 4700 serisi piyasadaki 3 silindirli teknolojik bir motor olarak görülebilir. MF 4709 , nominal 90 hp , 357 n.m. NH TD90 , 88 hp, 360 n.m. MF 398 , 95 hp , 375 n.m. Motor grafiği eski serilere benzemediği ve motor yük dengeleme devir konumlarında farklılık olduğu için operatörlük olarak değişecektir. Tork eğrisinin şekli yarım yay şeklinde , güç eğrisinde 300 rpm gibi sabit güç arlığı mevcuttur. En az yakıt bölgesi 1700-1900 rpm devire konumlanmış, tork azalış eğrisi çabuk düşen stabil çalışmalıya yakın dizayn verilmiş. Ön kepçe ile çalışırken motor kendini hemen en az yakıt bölgesi içine alarak 1500 rpm devirlere sıkışıyor, rampa araziye girdiğimizde bir Fiat 640 gibi rampa yukarı gaz yiyerek vites yükseltebilme imkanı sunmuyor. Motor dizaynı istenirse eski modellerden çeki gücü olarak bir tık üstte olacak şekilde konumlama yapılabilir. MF 5430 , 92 hp, 393 n.m. tork, %38 tork yedeği bulunuyor. 4 silindir olduğundan değil motor dizaynının farklı yapıldığından çeki gücü konusunda iyidir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
3 Silindirli Olduğuna Kim İnanır?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt