PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
40 Yaşında ve Hiç Rektifiye Görmedi | Steyr 768 ve 7'li Çizel (TrakKulüp Youtube)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1326767" data-attributes="member: 76199"><p>40 km yolu boş dolu, 10 lt yakıtla gidip gelir.</p><p> 10 000 saatten sonra şanzıman öter, rampa inişlerde soldaki takviyeyi boşa alınca fazla ses yapmaz, vites boşa alırsanız ses yapar.</p><p> Kuyruk mili ve hidrolikler çok kullanışlıdır.</p><p> Rot başları boşluk yaparsa kamalarını sıkıştırmak ister.</p><p> Ön teker göbekleri kontra somunları arada sıkmak istiyor.</p><p> El freni mili boşluk yapınca kenarına segman takılınca boşluğu alınır. </p><p> Gaz pedalına basmak adamı yorar, arka tarafına ağaç takoz koyulur, frenler kuru balata sıkı basmak gerekir.</p><p> Debriyaj, bacaklara iyi kas yaptırır.Diferansiyel kilidine, patinaj pedalına pek ihtiyaç duymaz.</p><p> Debriyaj balatası sonraki modellerden daha kalındır, 12 mm olur.</p><p> Hidrolik direksiyon takılırsa kullanım rahat olur.</p><p> Kuru direksiyonda, direksiyon topuzu kullanmayınız, teker çizi içine düşünce direksiyon ani dönüyor, elinize kolunuza çarpıp bir tarafları kırabilir, </p><p> Allah korusun.</p><p> Devir saati 1500 saatlerde genelde teli kopuyor, saatleri pek belli olmaz.</p><p> Mazotu bitirirken alembeleye kalıyor, depodaki kiri çekerse uğraştırır, temizse koy mazotu bas marşa hava yapmaz.</p><p> Motor devrini 3000 devire kapatınca egzozun ucundan alev çıkarır.</p><p> 1985, orijinal Avrupa 8073 kullandık, 768 ile aynı sağlamlıktadır.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1326767, member: 76199"] 40 km yolu boş dolu, 10 lt yakıtla gidip gelir. 10 000 saatten sonra şanzıman öter, rampa inişlerde soldaki takviyeyi boşa alınca fazla ses yapmaz, vites boşa alırsanız ses yapar. Kuyruk mili ve hidrolikler çok kullanışlıdır. Rot başları boşluk yaparsa kamalarını sıkıştırmak ister. Ön teker göbekleri kontra somunları arada sıkmak istiyor. El freni mili boşluk yapınca kenarına segman takılınca boşluğu alınır. Gaz pedalına basmak adamı yorar, arka tarafına ağaç takoz koyulur, frenler kuru balata sıkı basmak gerekir. Debriyaj, bacaklara iyi kas yaptırır.Diferansiyel kilidine, patinaj pedalına pek ihtiyaç duymaz. Debriyaj balatası sonraki modellerden daha kalındır, 12 mm olur. Hidrolik direksiyon takılırsa kullanım rahat olur. Kuru direksiyonda, direksiyon topuzu kullanmayınız, teker çizi içine düşünce direksiyon ani dönüyor, elinize kolunuza çarpıp bir tarafları kırabilir, Allah korusun. Devir saati 1500 saatlerde genelde teli kopuyor, saatleri pek belli olmaz. Mazotu bitirirken alembeleye kalıyor, depodaki kiri çekerse uğraştırır, temizse koy mazotu bas marşa hava yapmaz. Motor devrini 3000 devire kapatınca egzozun ucundan alev çıkarır. 1985, orijinal Avrupa 8073 kullandık, 768 ile aynı sağlamlıktadır. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
40 Yaşında ve Hiç Rektifiye Görmedi | Steyr 768 ve 7'li Çizel (TrakKulüp Youtube)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt