PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
4×4 VE 4×2 FARKI VE RAKAMSAL VERİLER
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="CELAL KARABULUT" data-source="post: 1312590" data-attributes="member: 44592"><p>Abi çiftçeker takılıyken yolda zorlanıyor tek çekerden çıkardığımda kolaylıkla hızlanıyor </p><p>Benim anlamadığım halat arka taraftan şafta bağlanıyor her iki durumda da nasıl dönebiliyor şaft halat önde olsa tamam da halat arkada</p><p>Pullukta 4 lü 10 numara var ama bulabilirsem 3 lü 14 lü alacağım toprağı 10 numara tam çevirmiyor</p><p>Yolda hızını çok beğendim 40 yapıyor</p><p>Vites kollari sıkıntılı düz oldukları için birbirine çarpiyor sanayide kolları kıvırttırmayı düşünüyorum</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CELAL KARABULUT, post: 1312590, member: 44592"] Abi çiftçeker takılıyken yolda zorlanıyor tek çekerden çıkardığımda kolaylıkla hızlanıyor Benim anlamadığım halat arka taraftan şafta bağlanıyor her iki durumda da nasıl dönebiliyor şaft halat önde olsa tamam da halat arkada Pullukta 4 lü 10 numara var ama bulabilirsem 3 lü 14 lü alacağım toprağı 10 numara tam çevirmiyor Yolda hızını çok beğendim 40 yapıyor Vites kollari sıkıntılı düz oldukları için birbirine çarpiyor sanayide kolları kıvırttırmayı düşünüyorum [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
4×4 VE 4×2 FARKI VE RAKAMSAL VERİLER
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt