PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
4×4 VE 4×2 FARKI VE RAKAMSAL VERİLER
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="kemal0103" data-source="post: 1312616" data-attributes="member: 81892"><p>Çift çekere geçerince altta düğmeye değer kollu mekanizmalarda o düğmenin ya kablosu çıkmıştır yada küflenmiştir düğmeli çift çeker sistemleri bilmiyorum </p><p>Ek olarak yazayım sakın yolla seri viteslerde 4x4 kullanmayın çünkü ön tekerin devir ve jant ebatlarından dolayı itme veya çekme oluşur lastiklerle mekanik aksam yıpranır yani teker devirleri endeks değildir tarlada ise bu olay sürtünme ile göze çarpmaz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kemal0103, post: 1312616, member: 81892"] Çift çekere geçerince altta düğmeye değer kollu mekanizmalarda o düğmenin ya kablosu çıkmıştır yada küflenmiştir düğmeli çift çeker sistemleri bilmiyorum Ek olarak yazayım sakın yolla seri viteslerde 4x4 kullanmayın çünkü ön tekerin devir ve jant ebatlarından dolayı itme veya çekme oluşur lastiklerle mekanik aksam yıpranır yani teker devirleri endeks değildir tarlada ise bu olay sürtünme ile göze çarpmaz [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
4×4 VE 4×2 FARKI VE RAKAMSAL VERİLER
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt