PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
60-70 bin arası traktör tavsiyesi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1415254" data-attributes="member: 76199"><p>Traktörlerin motor yapısından kaynaklı belli termostat değerleri vardır.</p><p>Antifriz kaynama noktası sıcaklığını 108 C ye çıkarır.</p><p>Fiat 65 46 , 53 C termostata sahiptir, gösterge beyaz bölge içinde kalır.</p><p>Gösterge tam dikilirse 80 C gösterir, beyazdan yeşile geçiş 60 C dir.</p><p>Havada rüzgar olmadığı zaman 40 C üstü sıcakta da 65 46 göstergeyi oynatabilir, hararete meyledebilir.</p><p>Steyr 87 C termostata sahiptir, genelde değiştiriliyor, 71 C veya 76 C termostat takılıyor, 60 C termostat takılırsa motor segman kırabiliyor, çoğunluk 76 C termostat tercih edilir.</p><p>MF 265 82 C termostata sahiptir, 74 C termostat tercih edilir , boş termostatta motor tam ısınırsa kendiliğinden 75 C civarlarına sıcaklık yükseliyor.</p><p>Same 70, termostat bulunmuyor, segman yapısı gayet kaliteli üretilmiştir, 45 C yaz sıcağında Fiat 56S ve 66S serinin hararet meyli gösterdiği yerde motor çalışabiliyor, tecrübe ile sabittir.</p><p>Yedek parça maliyetleri biraz uygun olsa tartışmasız Same derim.</p><p>Aynı zamanda soğuk ortamda çalışabilme konusunda da hepsinden iyidir.</p><p>Malzeme kalitesi olarakta iyi olduğundan yedek parçalar bayağı bir pahalı oluyor.</p><p>Traktör ebatlar olarak heybetli görünse de yakıt olarak korkutmaz.</p><p>Optimum yakıt tüketimi için traktörlerin orijinal termostatlarında kullanılması gerekiyor ama hararet yükselir fark edemeyiz, sorun çıkar gibisinden termostat dereceleri düşürülüyor, gösterge normalden yukarı gelince bir uyarı sistemi olsa motor 5 dakika, 1000 rpm devirle dinlendirilme yapılsa sorunların çoğu azalır.</p><p>Yapılacak iş; termostat denge sıcaklığını 10 C aşarsa , termostatı by pass (köprüleme) edecek, boş geçecek ikinci bir su devir daim hattı sisteme eklenebilir.</p><p>Same 70 sıcaklık sınırlarını aşarsa motor kendiliğinden stop ediyor, sıcaklığı normale dönünce tekrardan çalışabiliyor, soğumadan tekrar marş yapılırsa motor çalışmaz, hararetle hiç işi olmayan bir tasarıma sahiptir.</p><p>Fiat eski modellerinde conta hatasından dolayı yağa su karıştırma huyu olabiliyor.</p><p>MF nin yağ kanallarının dar olması, Steyr in su kanallarının dar olması bilinen kronik sorunlardır.</p><p>Same' nin de vites kolu elimizde kalmıştı, yaptık, kaynakladık, bindik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1415254, member: 76199"] Traktörlerin motor yapısından kaynaklı belli termostat değerleri vardır. Antifriz kaynama noktası sıcaklığını 108 C ye çıkarır. Fiat 65 46 , 53 C termostata sahiptir, gösterge beyaz bölge içinde kalır. Gösterge tam dikilirse 80 C gösterir, beyazdan yeşile geçiş 60 C dir. Havada rüzgar olmadığı zaman 40 C üstü sıcakta da 65 46 göstergeyi oynatabilir, hararete meyledebilir. Steyr 87 C termostata sahiptir, genelde değiştiriliyor, 71 C veya 76 C termostat takılıyor, 60 C termostat takılırsa motor segman kırabiliyor, çoğunluk 76 C termostat tercih edilir. MF 265 82 C termostata sahiptir, 74 C termostat tercih edilir , boş termostatta motor tam ısınırsa kendiliğinden 75 C civarlarına sıcaklık yükseliyor. Same 70, termostat bulunmuyor, segman yapısı gayet kaliteli üretilmiştir, 45 C yaz sıcağında Fiat 56S ve 66S serinin hararet meyli gösterdiği yerde motor çalışabiliyor, tecrübe ile sabittir. Yedek parça maliyetleri biraz uygun olsa tartışmasız Same derim. Aynı zamanda soğuk ortamda çalışabilme konusunda da hepsinden iyidir. Malzeme kalitesi olarakta iyi olduğundan yedek parçalar bayağı bir pahalı oluyor. Traktör ebatlar olarak heybetli görünse de yakıt olarak korkutmaz. Optimum yakıt tüketimi için traktörlerin orijinal termostatlarında kullanılması gerekiyor ama hararet yükselir fark edemeyiz, sorun çıkar gibisinden termostat dereceleri düşürülüyor, gösterge normalden yukarı gelince bir uyarı sistemi olsa motor 5 dakika, 1000 rpm devirle dinlendirilme yapılsa sorunların çoğu azalır. Yapılacak iş; termostat denge sıcaklığını 10 C aşarsa , termostatı by pass (köprüleme) edecek, boş geçecek ikinci bir su devir daim hattı sisteme eklenebilir. Same 70 sıcaklık sınırlarını aşarsa motor kendiliğinden stop ediyor, sıcaklığı normale dönünce tekrardan çalışabiliyor, soğumadan tekrar marş yapılırsa motor çalışmaz, hararetle hiç işi olmayan bir tasarıma sahiptir. Fiat eski modellerinde conta hatasından dolayı yağa su karıştırma huyu olabiliyor. MF nin yağ kanallarının dar olması, Steyr in su kanallarının dar olması bilinen kronik sorunlardır. Same' nin de vites kolu elimizde kalmıştı, yaptık, kaynakladık, bindik. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
60-70 bin arası traktör tavsiyesi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt