PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
65 HP sınıfında hangisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1350985" data-attributes="member: 76199"><p>Katalog verilerine baktığımızda 5E serisi tork artış yüzdeleri %20 dolaylarında, stabil çalışmalı motor özelliği gösteriyor, senchromench mili ile vites geçişleri iyileştiriliyor.</p><p>9*3 şanzıman çok boş , JD 2130 gibi motor karakteristiği (1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç , tork rezervi %35) ve en azından 16*8 şanzımana sahip olması gerekir.</p><p>Gelecek yeni nesil 3 silindir CRD motorlarda aynı karakteristiği taşıyor , 6 sınıfı motor karakteristiği 4 ve 5 sınıfına gelmelidir, toprak işleme yaparken bu ihtiyaçtır.</p><p>1400 rpm max tork , 2400 rpm max güç veren 5 E serisi 1800 rpm de en az yakıt noktası bulunuyor, motor yük dengeleme devri 1800 rpm olan jeneratör motorlarını tarımsal amaçla kullanın demek istiyorlar, kullanmıyorum ve de tavsiye etmiyorum.</p><p> 400 n.m. torka kadar motorun 3 silindir olmasında hiç bir mahsur yoktur, nitekim 3 silindir Sisu motor 4 valfli, utulity (yardımcı) traktör olduklarından toprak işleme de araziye girince sıra başı dönüşlerde motor aynı vitesle toplamıyor, hızlanamıyor.</p><p> Motor haritasının toprak işlemeye uygun ayarlanması gerekiyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1350985, member: 76199"] Katalog verilerine baktığımızda 5E serisi tork artış yüzdeleri %20 dolaylarında, stabil çalışmalı motor özelliği gösteriyor, senchromench mili ile vites geçişleri iyileştiriliyor. 9*3 şanzıman çok boş , JD 2130 gibi motor karakteristiği (1500 rpm max tork , 1900 rpm max güç , tork rezervi %35) ve en azından 16*8 şanzımana sahip olması gerekir. Gelecek yeni nesil 3 silindir CRD motorlarda aynı karakteristiği taşıyor , 6 sınıfı motor karakteristiği 4 ve 5 sınıfına gelmelidir, toprak işleme yaparken bu ihtiyaçtır. 1400 rpm max tork , 2400 rpm max güç veren 5 E serisi 1800 rpm de en az yakıt noktası bulunuyor, motor yük dengeleme devri 1800 rpm olan jeneratör motorlarını tarımsal amaçla kullanın demek istiyorlar, kullanmıyorum ve de tavsiye etmiyorum. 400 n.m. torka kadar motorun 3 silindir olmasında hiç bir mahsur yoktur, nitekim 3 silindir Sisu motor 4 valfli, utulity (yardımcı) traktör olduklarından toprak işleme de araziye girince sıra başı dönüşlerde motor aynı vitesle toplamıyor, hızlanamıyor. Motor haritasının toprak işlemeye uygun ayarlanması gerekiyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
65 HP sınıfında hangisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt