Ynt: Ankete Katılmanızı Rica Ediyorum 
şimdi 165liğin 236 serisi çok süper çeker bi okadarda yakar 200 serisindende 285 derim
şimdi 165liğin 236 serisi çok süper çeker bi okadarda yakar 200 serisindende 285 derim
Dqn link=topic=49287.msg484816#msg484816 date=1323363879' Alıntı:Arkadaşlar birde teknik yönden bakalım..
Massey Ferguson 188 - Massey Ferguson 285S
75 Hp 299 nm Tork - 76 Hp 285 nm tork
12+4 Multipower - 12+?
Opsiyonel Hidrostatik
PTO - Eski modellerde düz pto
Birisi 1975 model diğeri 199? modelGaliba sitede 200 serisi kullanan fazla olduğu için böyle bir sonuç çıktı ;D
200 serisinin hangi özellikleri var ?poyrazatif link=topic=49287.msg485547#msg485547 date=1323445357' Alıntı:200 serisi yeni olduğu için biraz daha gelişmiş. 100 serisinde teferruat yok sade olduğu için sağlam ve yakıtta daha az galiba. 200 serisi 100 serisinin makyajlanmışı sonuçta daha gelişmiş. Ama 100 serisinin nostaljisi sağlamlığı halkımızda sempati yapmış.
Buçuklu şanzıman, daha iyi hidrolikler, yeni tasarım, hidrolik direksiyon, ayarlı çeki semeri, 2 hidrolik çıkışı falan. 66 model 165le 77 model arasında bile çok fark var genellikle 73 ve sonrasında çıkanlar tutulur. 200 serisindede 165in üzerine eklemeler yapmışlar yeni kaporta koyup 265 demişler sonra buçuklu şanzıman koymuşlar 265s demişler, beyinlisi çıkmış orjinal kabinlisi çıkmış. Sonuç itibariyle gün geçtikçe üzerine birşey koymuşlar. 200 serisi 100 serisinden daha gelişmiştir ama 2 sininde devri kapanalı avrupada 30 sene olmuş, bizde hala devam ediyor.Dqn link=topic=49287.msg485551#msg485551 date=1323445663' Alıntı:200 serisinin hangi özellikleri var ?
Ayarlı çeki semeri, 12+4 şanzuman, yarı hidrolik direksiyon Zaten orjinalden çıkıyor. Tasarım olarak ta 100 serisi daha şık, ihtişamlı gösteriyor bence. Hem ingilizlerin döküm ve çelik kalitesi de paha biçilemez. Fren balatası, debriyaj balatasının ömrü bile 2 kat. Türkiyede üretilenlerin malzemeden hep çalmışlar tüy gibi hafif.poyrazatif link=topic=49287.msg485583#msg485583 date=1323447872' Alıntı:Buçuklu şanzıman, daha iyi hidrolikler, yeni tasarım, hidrolik direksiyon, ayarlı çeki semeri, 2 hidrolik çıkışı falan. 66 model 165le 77 model arasında bile çok fark var genellikle 73 ve sonrasında çıkanlar tutulur. 200 serisindede 165in üzerine eklemeler yapmışlar yeni kaporta koyup 265 demişler sonra buçuklu şanzıman koymuşlar 265s demişler, beyinlisi çıkmış orjinal kabinlisi çıkmış. Sonuç itibariyle gün geçtikçe üzerine birşey koymuşlar. 200 serisi 100 serisinden daha gelişmiştir ama 2 sininde devri kapanalı avrupada 30 sene olmuş, bizde hala devam ediyor.
Benzer Konular | |||
---|---|---|---|
M | Lütfen ankete katılır mısınız? | 3 | 2K |
B | Rica ediyorum bu ankete bir bakın MF 100 en çok hangisi tutulur ? | 12 | 7K |