PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Ara gaz nedir nasıl verilir
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1344438" data-attributes="member: 76199"><p>Traktör yüklüyken dip gaz verip, vites düşülerek, motor kompresyonuyla yavaşlama sağlanabilir.</p><p>Kara şanzıman traktörde çok ara gazı yapardık ama senchromench şanzımana geçince de fazla unutmadık, buçuk vitesleri senchromenchsiz olan modellerde vardı, dişlinin devrini tutturmak için iyi olur, motor kendini iyi yağlasın diye de ara gazı verilir.</p><p>Çift debriyaj yapmak isteyen modeller de olur.</p><p> MF 240 için yüklü rampa tırmanışta 1800 rpm motor devrinde vites motora yedirilirse traktör güç kesintisini fazla hissetmez.</p><p> Ara gazında 1200-1800 rpm devir aralığını kullanmak iyi olur, 2000 rpm devir üstü yakıtı içer.</p><p> Yük 5 tondan fazla olduğu zaman takviye 3 vites ile tırmanış yapılmalıdır.Seri 1 olmaz rampada bayılıyor, vites ve takviye değiştirmeye vakit kalmaz, muavin veya yağcı veya host(erkek yardımcı kişi) olan personel destek takozuyla römorkun yanından gitmelidir.</p><p> Turbolu motorda , motor devri max tork noktası veya sabit tork aralığı başlangıç devri, max güç aralığı son devri arasında kullanıldıktan sonra değişken devir tercihleri motora zarar vermez sadice optimum yakıt tüketimini etkiler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1344438, member: 76199"] Traktör yüklüyken dip gaz verip, vites düşülerek, motor kompresyonuyla yavaşlama sağlanabilir. Kara şanzıman traktörde çok ara gazı yapardık ama senchromench şanzımana geçince de fazla unutmadık, buçuk vitesleri senchromenchsiz olan modellerde vardı, dişlinin devrini tutturmak için iyi olur, motor kendini iyi yağlasın diye de ara gazı verilir. Çift debriyaj yapmak isteyen modeller de olur. MF 240 için yüklü rampa tırmanışta 1800 rpm motor devrinde vites motora yedirilirse traktör güç kesintisini fazla hissetmez. Ara gazında 1200-1800 rpm devir aralığını kullanmak iyi olur, 2000 rpm devir üstü yakıtı içer. Yük 5 tondan fazla olduğu zaman takviye 3 vites ile tırmanış yapılmalıdır.Seri 1 olmaz rampada bayılıyor, vites ve takviye değiştirmeye vakit kalmaz, muavin veya yağcı veya host(erkek yardımcı kişi) olan personel destek takozuyla römorkun yanından gitmelidir. Turbolu motorda , motor devri max tork noktası veya sabit tork aralığı başlangıç devri, max güç aralığı son devri arasında kullanıldıktan sonra değişken devir tercihleri motora zarar vermez sadice optimum yakıt tüketimini etkiler. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Ara gaz nedir nasıl verilir
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt