PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Asansör Çeki Uygulaması (Yardım)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1345307" data-attributes="member: 76199"><p>Asansör çekiler 4 sınıfı traktörlerde 3 ton yük kapasitesi var. </p><p>5 m^3 kum 8-9 ton(kuru-ıslak) civarı gelir, traktörün istiap haddi brüt 9 tondur, aşırı yükleme yapmayınız.</p><p>8 ton yüklediğiniz römork çift lastik olması gerekirdi , lastik patlayabilir , segman fırlayabilir , çok tehlikelidir.</p><p>Alt çeki uzun konumda ise traktörü geri kapaklayabilir.</p><p>Tandem çift dingilli römorkta arış seviyesini tutturmak için asansör çeki kullanışlı olur.</p><p>Sofralı römorklarda ise arış yere paralel veya bir tık üst seviyeden asansör çeki ayarlanırsa yük arka lastiklere iyi basar, tutunma artar, inişlerde bir tık alt seviye kullanılır , yük tekerleri yere doğru basar, frenleme miktarı artar.</p><p>Balye makinesinde alt çeki uzun konumda tutularak sıra dönüşleri rahatlatılır.</p><p>Tamburlu çayır makinesi kullanırken asansör çeki genelde sökülür, şaft çalışması rahatlatılır.</p><p>Tek dingil römorklarda genelde fren bulunmadığından traktörlerin diferansiyelini çok yorar.</p><p>Yükü traktörün cer dişlilerine taşıtmış olursunuz.</p><p>Tonajlı römorklarda damper çıkışlarıyla çalışan hidrolikli fren kullanıyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1345307, member: 76199"] Asansör çekiler 4 sınıfı traktörlerde 3 ton yük kapasitesi var. 5 m^3 kum 8-9 ton(kuru-ıslak) civarı gelir, traktörün istiap haddi brüt 9 tondur, aşırı yükleme yapmayınız. 8 ton yüklediğiniz römork çift lastik olması gerekirdi , lastik patlayabilir , segman fırlayabilir , çok tehlikelidir. Alt çeki uzun konumda ise traktörü geri kapaklayabilir. Tandem çift dingilli römorkta arış seviyesini tutturmak için asansör çeki kullanışlı olur. Sofralı römorklarda ise arış yere paralel veya bir tık üst seviyeden asansör çeki ayarlanırsa yük arka lastiklere iyi basar, tutunma artar, inişlerde bir tık alt seviye kullanılır , yük tekerleri yere doğru basar, frenleme miktarı artar. Balye makinesinde alt çeki uzun konumda tutularak sıra dönüşleri rahatlatılır. Tamburlu çayır makinesi kullanırken asansör çeki genelde sökülür, şaft çalışması rahatlatılır. Tek dingil römorklarda genelde fren bulunmadığından traktörlerin diferansiyelini çok yorar. Yükü traktörün cer dişlilerine taşıtmış olursunuz. Tonajlı römorklarda damper çıkışlarıyla çalışan hidrolikli fren kullanıyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Asansör Çeki Uygulaması (Yardım)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt