PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Avrupa Menşei Traktörler Neden Kısa
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1394439" data-attributes="member: 76199"><p>Hayırlı olsun.</p><p>Steyr 768 , 8073 , MF 285, 20 cm ara şanzıman olacak şekilde eskiden üretilirdi, ara çapalama işlemlerinde dönüm başını fazla ezmesi sebebiyle compact modellerde ara şanzıman çıkartılmış oldu.</p><p>İlk çıkan çift çeker traktörlerde, 4. sıraya atlayarak balye makinesi kullanılıyordu.</p><p>Dümenlemeyi iyileştirmek için kapalı ön aks veya süper dümenlemeli modeller yerine maliyetleri de kısmak için ara şanzıman çıkartıldı.</p><p>Ürün gamında tek tip modele firmaların yönlenmesi de yetersizlik olarak görülebilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1394439, member: 76199"] Hayırlı olsun. Steyr 768 , 8073 , MF 285, 20 cm ara şanzıman olacak şekilde eskiden üretilirdi, ara çapalama işlemlerinde dönüm başını fazla ezmesi sebebiyle compact modellerde ara şanzıman çıkartılmış oldu. İlk çıkan çift çeker traktörlerde, 4. sıraya atlayarak balye makinesi kullanılıyordu. Dümenlemeyi iyileştirmek için kapalı ön aks veya süper dümenlemeli modeller yerine maliyetleri de kısmak için ara şanzıman çıkartıldı. Ürün gamında tek tip modele firmaların yönlenmesi de yetersizlik olarak görülebilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Avrupa Menşei Traktörler Neden Kısa
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt