emrahyildirim link=topic=22011.msg576715#msg576715 date=1333953600' Alıntı:biz ikisini de kullandık 2085 liği 85 hp diye almayın lakın şu an bende var motor 75 hp bile değil.bilgilerinize
pompayla oynamayın motoru mahvediyor kendi standrtında kalsın yuksek deviri artar yuksek devirde sekman kırabilirbaşak 2073 nurullah link=topic=22011.msg774307#msg774307 date=1379146952' Alıntı:arkadaşlar 2075 75 hp değilki 531 kw *1.36=72,23 hp yapar katolğunda 53,1 kw yazıyor
ama pompayı biraz açtırın çıkar yukarı
Traktörü yürüten, tork ve tork yedekleri + mazot pompasının niteliğidir.Ynt: Başak 2073-75 ve 2085 Teknik Özellikler
nedir bu 2073 ün aslı aastarı yokmu kullanan arkadaş bilgi alsak. 0542 515 8263 şevket kaya yardım için dönenlere teşekkür ederim.
hocam peki 80 66 kaç tork a ve beygire sahiptir ?Traktörü yürüten, tork ve tork yedekleri + mazot pompasının niteliğidir.
Örneğin MF 285 rölanti gazda tek fren yapılırsa, mazot pompası ekstradan yakıt verir, motoru stop ettirmez, Steyr 768 el gazını biraz çekmek ister. Tork artış yüzdesi stabil çalışmalı motorların genelde %20 civarında oluyor, çabuk şahlanmaz.
Steyr 768, 70 hp, 215 n.m.
Başak 2073 72 hp, 273 n.m. motor güçleri bulunuyor.
Gezmeli işte turbolu olan bir tık fazla yakıtı var, tecrübe ile sabittir.Toprak işlemede bir üst vitesle çalışır.
Bosch mazot pompasının farklı üretimleri mevcuttur, ekstra yakıt verebilme kabiliyeti olanlar tercih sebebidir.
2002 modellerde ayna mahruti büyük diye tercih ediliyor.1990-1996 arası çekişli olduğu için tercih ediliyor.
Steyr 768 orijinal debriyaj balata kalınlığı 12 mm, sonradan çıkanlar 9 mm ' dir.
Kioti RX 7320, 73 hp, 200 n.m. torka sahiptir. Steyr 768 den daha az çeki demiri kuvveti vardır. Fiat 7056, 70 hp, 230 n.m.,
JD 2130 76 hp, 245 n.m. bunlara nal toplatır.![]()
Hocam biraz geç verilmiş bir cevap oldu ama genede eline emeğine sağlık diyelim tabi.Traktörü yürüten, tork ve tork yedekleri + mazot pompasının niteliğidir.
Örneğin MF 285 rölanti gazda tek fren yapılırsa, mazot pompası ekstradan yakıt verir, motoru stop ettirmez, Steyr 768 el gazını biraz çekmek ister. Tork artış yüzdesi stabil çalışmalı motorların genelde %20 civarında oluyor, çabuk şahlanmaz.
Steyr 768, 70 hp, 215 n.m.
Başak 2073 72 hp, 273 n.m. motor güçleri bulunuyor.
Gezmeli işte turbolu olan bir tık fazla yakıtı var, tecrübe ile sabittir.Toprak işlemede bir üst vitesle çalışır.
Bosch mazot pompasının farklı üretimleri mevcuttur, ekstra yakıt verebilme kabiliyeti olanlar tercih sebebidir.
2002 modellerde ayna mahruti büyük diye tercih ediliyor.1990-1996 arası çekişli olduğu için tercih ediliyor.
Steyr 768 orijinal debriyaj balata kalınlığı 12 mm, sonradan çıkanlar 9 mm ' dir.
Kioti RX 7320, 73 hp, 200 n.m. torka sahiptir. Steyr 768 den daha az çeki demiri kuvveti vardır. Fiat 7056, 70 hp, 230 n.m.,
JD 2130 76 hp, 245 n.m. bunlara nal toplatır.![]()
Biraz duman yapar, 1600 devir gibi ayar verilebilir.Segman kırma motor soğukken 70 derece altında motoru yüke vermekten kaynaklanır.Ynt: Başak 2073-75 ve 2085 Teknik Özellikler
pompayla oynamayın motoru mahvediyor kendi standrtında kalsın yuksek deviri artar yuksek devirde sekman kırabilir
80 hp, 280 n.m. dir.hocam peki 80 66 kaç tork a ve beygire sahiptir ?
Tork artışı olduğundan biraz farklıdır.Ynt: Başak 2073-75 ve 2085 Teknik Özellikler
arkadaşlar mrb ben yeni katıldım aranıza.bende 2075 2012 model başak var yeni aldım sıfır nasıl bir traktör.yakıt biraz fazla geldi bana sibop ayarlattım yine değişmedi.
klasik kaportayla kıyaslarsanız artıları eksileri nelerdir?Yeni kasa 2075 S Plus izlenimler,
Çeki performansı, traktör ağırlığı, 3750 kg, 2 m aks aralığı, arka lastik 420 85R30, Starmax, dublex, 340 85R24 ön lastik,
Alçak lastik ve düz tabanlı olduğu için zıplama isteği az, rahatsız etmiyor, son devir 2700 devirdir, 40 km/h civarı hız var, gayet yeterli görülüyor.
Rampada boş traktör, pompası ayarlı 75C gibi 2500 devirden 2000 devire kısılarak çıkıyor, aynı gibi duruyor.
Kabin dizaynı, hostes koltuğu var, genel olarak biraz dar duruyor.
Direksiyon ve gösterge paneli hareketli, gayet güzel olmuş.
Vites konumları,viteslerin yeri ve geçişleri güzel,boş konum boyu biraz kısa, takviye kolu direksiyonun sağına alınmış, bence çeker kumandasının kenarına konumlandırılabilirdi veya yer değiştirebilir, levye ve buçuk vites kolu, 8073S şeklinde geçişleri var, şema bence ters çevrilmelidir, ileri giderken kol ileride, geriye giderken geriye çekilmelidir.
Hava tüpü mevcut, gayet güzel olmuş, hidrolik ve damper kumanda kolları güzel konumlandırılmış.
Işıklandırma, trafikte kısa farlar 25 m, uzun farlar 100 m, aydınlatma yapar. Lümeni (ışık akısı), fazla olan farlar gece gözleri yorar, genelde 16 Led li farlar kullanılıyor fakat 9 Led li farların gözü fazla yormayacağını düşünüyorum.Kabin içi aydınlatma da 50 cm gün ışığı Led iyi olurdu.
Sinyalizasyon, kabinli modellerde kabin üst köşelerinde olması daha kullanışlıdır, arkada ekipman varken daha görülebilir oluruz.
Fren performansı gayet güzel, ayak ucuyla tutuyor, fakat pedalları kitleyen pim boyu biraz kısa kullanılmış tam kilitlemiyor, küçük bir ayar istiyor.
Debriyaj sertliği orta sınıf sayılır, fakat rahatsız etmez, daha yumuşak olanlar var.
İlk izlenimlerimiz böyleydi.Eski modellere göre gayet güzel gelişim göstermiş, diyebiliriz.
Klasik kaporta turbolu modeli çevrede bulunmuyor, tarla sürümünde traktörün ağırlık dengesini başarılı buluyorum, biraz tarla sürdük.klasik kaportayla kıyaslarsanız artıları eksileri nelerdir?