PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak 5120 tarla performansı deneyimler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1364208" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/_288G4x4_S.pdf[/URL]</p><p> Max tork noktası veya sabit tork aralığı sıra başı dönüşlerde kullanılması gereken yaklaşık motor gücünün %50-60 ını kullanabildiğimiz ara güç tercihidir. (küçük hacimli motorlarda genelde böyledir, farklı motor grafiği dizaynları da bulunuyor. )</p><p> Motor grafikleri genelde traktörün tanıtım broşürlerinde bulunur.</p><p> Maksimum tork devri her zaman en az yakıt noktası içinde olmayabilir.</p><p> Yakıt grafiklerinin şekil farklılıkları da bulunmaktadır.</p><p> Sabit tork aralığı ile güç aralığı aynı devir içinde olan JD7310R , Fendth 1050 Vario gibi modellerde var.</p><p>Kademesiz şanzımana sahip olduklarından böyle bir motor dizaynı yapılmış.</p><p>Motorda zamanlama kayıpları max tork noktası ile max güç noktası aralığı devirler kadardır.</p><p>Biçerdöver motorlarında motor max güçte çalışırken en az yakıt bölgesi içindedir.</p><p>Landini Globus seride max tork 2600 rpm , 2200-2600 rpm sabit güç aralığı var,</p><p>Biçerdöver motoru gibi çalışıyor yalnız tork dizayn tercihlerinden ötürü atmosferik motor gibi tercih edilmiş.</p><p>Biçerdöver motoru genelde tam devirde çalışır , traktör motoruna benzemez.</p><p>Traktör motorunda da en az yakıt bölgesi grafiklerine dikkat ederek çalışmalıyız.</p><p>Motor karakteristiği de önemli oluyor, motor yükü %90 yükle anma gücünde çalışması gereken modeller var.</p><p>DLG test verilerinin bir kısmını kaydetmiştim, çeki demiri gücü grafik karşılaştırması yapabiliriz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1364208, member: 76199"] [URL unfurl="true"]http://www.araslarotomotiv.com.tr/brosur/massey/_288G4x4_S.pdf[/URL] Max tork noktası veya sabit tork aralığı sıra başı dönüşlerde kullanılması gereken yaklaşık motor gücünün %50-60 ını kullanabildiğimiz ara güç tercihidir. (küçük hacimli motorlarda genelde böyledir, farklı motor grafiği dizaynları da bulunuyor. ) Motor grafikleri genelde traktörün tanıtım broşürlerinde bulunur. Maksimum tork devri her zaman en az yakıt noktası içinde olmayabilir. Yakıt grafiklerinin şekil farklılıkları da bulunmaktadır. Sabit tork aralığı ile güç aralığı aynı devir içinde olan JD7310R , Fendth 1050 Vario gibi modellerde var. Kademesiz şanzımana sahip olduklarından böyle bir motor dizaynı yapılmış. Motorda zamanlama kayıpları max tork noktası ile max güç noktası aralığı devirler kadardır. Biçerdöver motorlarında motor max güçte çalışırken en az yakıt bölgesi içindedir. Landini Globus seride max tork 2600 rpm , 2200-2600 rpm sabit güç aralığı var, Biçerdöver motoru gibi çalışıyor yalnız tork dizayn tercihlerinden ötürü atmosferik motor gibi tercih edilmiş. Biçerdöver motoru genelde tam devirde çalışır , traktör motoruna benzemez. Traktör motorunda da en az yakıt bölgesi grafiklerine dikkat ederek çalışmalıyız. Motor karakteristiği de önemli oluyor, motor yükü %90 yükle anma gücünde çalışması gereken modeller var. DLG test verilerinin bir kısmını kaydetmiştim, çeki demiri gücü grafik karşılaştırması yapabiliriz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Başak 5120 tarla performansı deneyimler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt