PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Beygir Gücü ve Tork'un En Güzel Anlatımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="KIZILTAN" data-source="post: 1391335" data-attributes="member: 76172"><p>Cok basit bir anlatim:</p><p></p><p>BG araci duz yolada goturur.</p><p></p><p>TORK aracin yukluyken harekete gecme ozelligidir, ve ya yokusta duran aracin tekrar yokus yukari harekete gecebilme ozelligidir.</p><p></p><p>Sehirlerarasj otobuslerin BG yuksek torku dusuktur. Sehirici otobuslerin BG dusuk torku yuksektir. Cunku sehir icinde daha fazla yolcu-yuk tasir siksik ve egimde harekete gecer.</p><p></p><p>Dozer vekepce icinde boyledir cok Tork gerekir. </p><p></p><p>Motor yapilirken siljndir hesaplarinda BG ve Tork ne isteniyorsa kona gore yapilir. Her motor kendisi icin uygun vites kutusu Ile kullanilmalidir. Traktor ve tirlar ya cok fazla yuk tasir ya bozuk arazide yukle mesela pullukla calisacagindan Tork yuksek olmalidir, traktor bu ozelligj nedeniyle bozuk zeminde pillugju ceker ama duz yolda surat yapmaz. Bozuk zeminde hasat makinasidan yavas yavas uruyerek yuklenen kamyon ( mesela silaj ) ve ya tir uzun sure cok yavas giderse sorun cikarmasin diye bazen onden traktorle cekilir.</p><p>Basit anlatmaya calistim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KIZILTAN, post: 1391335, member: 76172"] Cok basit bir anlatim: BG araci duz yolada goturur. TORK aracin yukluyken harekete gecme ozelligidir, ve ya yokusta duran aracin tekrar yokus yukari harekete gecebilme ozelligidir. Sehirlerarasj otobuslerin BG yuksek torku dusuktur. Sehirici otobuslerin BG dusuk torku yuksektir. Cunku sehir icinde daha fazla yolcu-yuk tasir siksik ve egimde harekete gecer. Dozer vekepce icinde boyledir cok Tork gerekir. Motor yapilirken siljndir hesaplarinda BG ve Tork ne isteniyorsa kona gore yapilir. Her motor kendisi icin uygun vites kutusu Ile kullanilmalidir. Traktor ve tirlar ya cok fazla yuk tasir ya bozuk arazide yukle mesela pullukla calisacagindan Tork yuksek olmalidir, traktor bu ozelligj nedeniyle bozuk zeminde pillugju ceker ama duz yolda surat yapmaz. Bozuk zeminde hasat makinasidan yavas yavas uruyerek yuklenen kamyon ( mesela silaj ) ve ya tir uzun sure cok yavas giderse sorun cikarmasin diye bazen onden traktorle cekilir. Basit anlatmaya calistim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Beygir Gücü ve Tork'un En Güzel Anlatımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt