PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Beygir Gücü ve Tork'un En Güzel Anlatımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="KIZILTAN" data-source="post: 1391353" data-attributes="member: 76172"><p>Silindir capini genis tutup devir sayisini dusurup torku artiran hesapla cizimler hazitlanip motor yapilir. Sanziman icindeki dislilerin birbirine orani da yuksek torka gore dizayn edilir.</p><p></p><p>Belediye otobusu yuksek torklu 320-350 BG uretilir, siz sonradan mudahaleyle BG yi artiramazsiniz. Sehirler arasi otobus 480 BG dusuk torklu yapilir buna da sonradan mudahaleyle degistiremezsiniz. Sanziman dislileri Ile oynarsaniz verim duser ileride arac bozulur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KIZILTAN, post: 1391353, member: 76172"] Silindir capini genis tutup devir sayisini dusurup torku artiran hesapla cizimler hazitlanip motor yapilir. Sanziman icindeki dislilerin birbirine orani da yuksek torka gore dizayn edilir. Belediye otobusu yuksek torklu 320-350 BG uretilir, siz sonradan mudahaleyle BG yi artiramazsiniz. Sehirler arasi otobus 480 BG dusuk torklu yapilir buna da sonradan mudahaleyle degistiremezsiniz. Sanziman dislileri Ile oynarsaniz verim duser ileride arac bozulur. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Beygir Gücü ve Tork'un En Güzel Anlatımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt