PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
CASE iH JX 110 &FARMALL.110 A
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1392045" data-attributes="member: 76199"><p>Rektefelik yağ yakan motor , bir düşük vitesle fazla zorlamadan orta bir yükle çektiği kadar sürülür.</p><p>Vitesler 32*16 olduğundan kullanışlı olur, ıslak kavramada var.</p><p>Devirle güç kontrolü değil de şanzımanla güç kontrolü yapmamız gerekiyor.</p><p>Ağır işlerde turboya çok yük bindireceğinden turbo ebatları da büyük tercih edilmiş zaten.</p><p>Sabit tork aralığı içinde 1400-1800 rpm aralığında kullanabiliriz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1392045, member: 76199"] Rektefelik yağ yakan motor , bir düşük vitesle fazla zorlamadan orta bir yükle çektiği kadar sürülür. Vitesler 32*16 olduğundan kullanışlı olur, ıslak kavramada var. Devirle güç kontrolü değil de şanzımanla güç kontrolü yapmamız gerekiyor. Ağır işlerde turboya çok yük bindireceğinden turbo ebatları da büyük tercih edilmiş zaten. Sabit tork aralığı içinde 1400-1800 rpm aralığında kullanabiliriz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
CASE iH JX 110 &FARMALL.110 A
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt