PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
CASE IH vs DEUTZ-FAHR
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Abd8914" data-source="post: 1391306" data-attributes="member: 79782"><p> <table style='width: 100%'><tr><td></td><td>CASE IH JX75C 4WD KAB.KLİ PS 265.225,00 TL</td><td>DEUTZ-FAHR 4080E 4WD KAB. KLİ. MS 260.550,00 TL</td></tr><tr><td>MOTOR</td><td></td><td></td></tr><tr><td>Maksimum Güç (ECE R120) (HP)</td><td>75</td><td>80</td></tr><tr><td>Silindir Sayısı / Aspirasyon (adet)</td><td>4 / Turbo</td><td>4 / Turbo INTERCOOLER</td></tr><tr><td>Silindir Hacmi (lt)</td><td>3,2</td><td>4</td></tr><tr><td>Maksimum Tork (Nm)</td><td>305</td><td>320</td></tr><tr><td>Maksimum Torkun Elde Edildiği Motor Devri (d/dak.)</td><td>1400</td><td>1600</td></tr><tr><td>Yakıt Depo Kapasitesi (lt)</td><td>85</td><td>70</td></tr><tr><td>Emisyon Seviyesi</td><td>TIER III</td><td>EURO 3</td></tr><tr><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td>TRANSMİSYON</td><td></td><td></td></tr><tr><td>Transmisyon Tipi</td><td>Tam Senkromeçli</td><td>Mekanik, Senkromeç (Ara Kademe)</td></tr><tr><td>Mekanik İleri-Geri Mekik Kolu</td><td></td><td>Direksiyon Üzerinde Mekanik Shuttle</td></tr><tr><td>Power Shuttle Mekik Kolu (4WD Modeller) -</td><td>Direksiyon yanında power shuttle</td><td></td></tr><tr><td>Dişli Kutusu (4WD Modeller)</td><td>12 İleri 12 Geri</td><td>30+15(5 ana vites, 3 takviye, 2 ara kademe)</td></tr><tr><td>Otomatik Ön Diferansiyel Kilidi (4WD modeller)</td><td>Standart</td><td></td></tr><tr><td>Arka Diferansiyel Kilidi Kumandası</td><td>Mekanik</td><td>Mekanik</td></tr><tr><td>Çiftçeker Kumandası</td><td>Elektro - Hidrolik</td><td>Mekanik Kontrol</td></tr><tr><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td>HİDROLİK</td><td></td><td></td></tr><tr><td>Çeki Kontrol Tipi</td><td>Mekanik</td><td>Mekanik</td></tr><tr><td>Lift 0-Matic™</td><td>Standart</td><td>Standart</td></tr><tr><td>Maksimum Kaldırma Kapasitesi (kg)</td><td>2700 (Ek güç pistonu ile)</td><td>3490 (Ek güç pistonu ile)</td></tr><tr><td>Hidrolik Güç Çıkışı (adet)</td><td>4</td><td>4</td></tr><tr><td>Kaydırmalı Tip Çeki Sehpası</td><td>Standart</td><td></td></tr><tr><td>Harici Hidrolik Kontrol Kolu</td><td>Standart</td><td></td></tr><tr><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td>KUYRUK MİLİ</td><td></td><td></td></tr><tr><td>Tipi</td><td>Bağımsız, Çift Hızlı</td><td>MEKANİK, Çift Hızlı</td></tr><tr><td>Kuyruk Mili Devri (d/dak.)</td><td>540 / 540E (750)</td><td>540 / 540E (750)</td></tr><tr><td>Tekerlek Devrine Senkronize Kuyruk Mili</td><td>Standart</td><td>Standart</td></tr><tr><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td>AĞIRLIKLAR</td><td></td><td></td></tr><tr><td>Ön Ağırlık Mesnedi (kg)</td><td>60</td><td></td></tr><tr><td>Ek Ön Ağırlıklar (adet x kg)</td><td>6 x 40</td><td></td></tr><tr><td>Ek Arka Ağırlıklar (adet x kg)</td><td>4 x 45</td><td></td></tr><tr><td>Toplam Traktör Ağırlığı (4WD, Ek Ağırlıksız, Kabinli ) (kg)</td><td>2.800</td><td>3.100</td></tr><tr><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td>FREN SİSTEMİ</td><td>BİLMİYORUM</td><td>4 TEKERLERDE HİDROSTATİK YAĞ BANYOLU DİSK FREN</td></tr></table></blockquote><p></p>
[QUOTE="Abd8914, post: 1391306, member: 79782"] [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD]CASE IH JX75C 4WD KAB.KLİ PS 265.225,00 TL[/TD] [TD]DEUTZ-FAHR 4080E 4WD KAB. KLİ. MS 260.550,00 TL[/TD] [/TR] [TR] [TD]MOTOR[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksimum Güç (ECE R120) (HP)[/TD] [TD]75[/TD] [TD]80[/TD] [/TR] [TR] [TD]Silindir Sayısı / Aspirasyon (adet)[/TD] [TD]4 / Turbo[/TD] [TD]4 / Turbo INTERCOOLER[/TD] [/TR] [TR] [TD]Silindir Hacmi (lt)[/TD] [TD]3,2[/TD] [TD]4[/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksimum Tork (Nm)[/TD] [TD]305[/TD] [TD]320[/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksimum Torkun Elde Edildiği Motor Devri (d/dak.)[/TD] [TD]1400[/TD] [TD]1600[/TD] [/TR] [TR] [TD]Yakıt Depo Kapasitesi (lt)[/TD] [TD]85[/TD] [TD]70[/TD] [/TR] [TR] [TD]Emisyon Seviyesi[/TD] [TD]TIER III[/TD] [TD]EURO 3[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]TRANSMİSYON[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Transmisyon Tipi[/TD] [TD]Tam Senkromeçli[/TD] [TD]Mekanik, Senkromeç (Ara Kademe)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Mekanik İleri-Geri Mekik Kolu[/TD] [TD][/TD] [TD]Direksiyon Üzerinde Mekanik Shuttle[/TD] [/TR] [TR] [TD]Power Shuttle Mekik Kolu (4WD Modeller) -[/TD] [TD]Direksiyon yanında power shuttle[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Dişli Kutusu (4WD Modeller)[/TD] [TD]12 İleri 12 Geri[/TD] [TD]30+15(5 ana vites, 3 takviye, 2 ara kademe)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Otomatik Ön Diferansiyel Kilidi (4WD modeller)[/TD] [TD]Standart[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Arka Diferansiyel Kilidi Kumandası[/TD] [TD]Mekanik[/TD] [TD]Mekanik[/TD] [/TR] [TR] [TD]Çiftçeker Kumandası[/TD] [TD]Elektro - Hidrolik[/TD] [TD]Mekanik Kontrol[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]HİDROLİK[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Çeki Kontrol Tipi[/TD] [TD]Mekanik[/TD] [TD]Mekanik[/TD] [/TR] [TR] [TD]Lift 0-Matic™[/TD] [TD]Standart[/TD] [TD]Standart[/TD] [/TR] [TR] [TD]Maksimum Kaldırma Kapasitesi (kg)[/TD] [TD]2700 (Ek güç pistonu ile)[/TD] [TD]3490 (Ek güç pistonu ile)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Hidrolik Güç Çıkışı (adet)[/TD] [TD]4[/TD] [TD]4[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kaydırmalı Tip Çeki Sehpası[/TD] [TD]Standart[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Harici Hidrolik Kontrol Kolu[/TD] [TD]Standart[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]KUYRUK MİLİ[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Tipi[/TD] [TD]Bağımsız, Çift Hızlı[/TD] [TD]MEKANİK, Çift Hızlı[/TD] [/TR] [TR] [TD]Kuyruk Mili Devri (d/dak.)[/TD] [TD]540 / 540E (750)[/TD] [TD]540 / 540E (750)[/TD] [/TR] [TR] [TD]Tekerlek Devrine Senkronize Kuyruk Mili[/TD] [TD]Standart[/TD] [TD]Standart[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]AĞIRLIKLAR[/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Ön Ağırlık Mesnedi (kg)[/TD] [TD]60[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Ek Ön Ağırlıklar (adet x kg)[/TD] [TD]6 x 40[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Ek Arka Ağırlıklar (adet x kg)[/TD] [TD]4 x 45[/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]Toplam Traktör Ağırlığı (4WD, Ek Ağırlıksız, Kabinli ) (kg)[/TD] [TD]2.800[/TD] [TD]3.100[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD]FREN SİSTEMİ[/TD] [TD]BİLMİYORUM[/TD] [TD]4 TEKERLERDE HİDROSTATİK YAĞ BANYOLU DİSK FREN[/TD] [/TR] [/TABLE] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
CASE IH vs DEUTZ-FAHR
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt