PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Çekimler)
Case Jx65 C 2015 2000 saatte Alınırmı arkdaşlar.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1378118" data-attributes="member: 76199"><p>Emisyon değerleri , motorun isteksiz çalıştığı düşük devir aralıklarında ölçülüyor.</p><p> 5065E %22 tork yedekli motor kullanıyor.</p><p> Motor çalışma devirleri 1400-2400 rpm aralığında kullanılması gerekiyor, başlangıç torku düşük kalıyor demek ki.</p><p> Fren aksamını incelemedim.</p><p> Çekiş verimi düşükse egzantriği değiştiriniz.</p><p> Turbo gecikmesi dediğimiz olaya yakalanıyorsunuz.</p><p> Vites değişimleri motorun max tork noktası ile max güç noktası devirleri arasında yapmamız gerekiyor.</p><p> Yükle gidişlerde , eski seri 1130 , 1000-1900 rpm aralığını aktif kullanırken, yeni seri 1400-2400 rpm aralığını kullanması gerekiyor.</p><p> Neden böyle ?</p><p> Eski modellerde 1000-1500 rpm sabit tork aralığı vardı , yeni modellerde tork eğrisi başlangıcı düşük dizayn ediliyor.</p><p> Turbo çalışması için ve rölantide az yakması için tercih edilmiş.</p><p> 3 vitesli, Steyr 768 gibi sürüş yapmak gerekiyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1378118, member: 76199"] Emisyon değerleri , motorun isteksiz çalıştığı düşük devir aralıklarında ölçülüyor. 5065E %22 tork yedekli motor kullanıyor. Motor çalışma devirleri 1400-2400 rpm aralığında kullanılması gerekiyor, başlangıç torku düşük kalıyor demek ki. Fren aksamını incelemedim. Çekiş verimi düşükse egzantriği değiştiriniz. Turbo gecikmesi dediğimiz olaya yakalanıyorsunuz. Vites değişimleri motorun max tork noktası ile max güç noktası devirleri arasında yapmamız gerekiyor. Yükle gidişlerde , eski seri 1130 , 1000-1900 rpm aralığını aktif kullanırken, yeni seri 1400-2400 rpm aralığını kullanması gerekiyor. Neden böyle ? Eski modellerde 1000-1500 rpm sabit tork aralığı vardı , yeni modellerde tork eğrisi başlangıcı düşük dizayn ediliyor. Turbo çalışması için ve rölantide az yakması için tercih edilmiş. 3 vitesli, Steyr 768 gibi sürüş yapmak gerekiyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Çekimler)
Case Jx65 C 2015 2000 saatte Alınırmı arkdaşlar.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt