PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1452082" data-attributes="member: 76199"><p>2013 modellerde hidrolik sıkıntısı var, fabrikanın mühendisi söylemişti.</p><p>Isınınca motor kısmından gelen çıt çıt sesi bizde duyuyoruz, normal , egzoz v.s. aparatlar soğuyor.</p><p>Debriyaj balatasını 2500 saatte değiştik , çok incelmiş , debriyaj bilyasını dağıtmış, balata 3000 saat gidebilir gibi görünüyor.</p><p>Kuyruk mili sistem farkı var , kuyruk mili çalışırken kuyruk mili bilyası da dönüyor , </p><p>Bilyanın kullanım ömrü bitmiş olabilir.</p><p>Debriyaj halatı pas yapmışsa traktör yarım debriyajda kalabiliyor.</p><p>Balata kontrolü , el freni çekilip traktör 1. vitese takılır ve yavaşça motor stop ettirilir, motorda dalgalı bir çalışma varsa balata kaçırıyor demektir.</p><p>Frenlerden şeytan kulağına hiç sorun yaşamadık , orijinal fren yağından iki kere 100 gr kadar ekleme yaptık , muhtemel yağ buharlaşmasından deposunun üstündeki delikten hafiften eksiltiyor , 1500 saatlik kullanımda 100 gr ekleriz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1452082, member: 76199"] 2013 modellerde hidrolik sıkıntısı var, fabrikanın mühendisi söylemişti. Isınınca motor kısmından gelen çıt çıt sesi bizde duyuyoruz, normal , egzoz v.s. aparatlar soğuyor. Debriyaj balatasını 2500 saatte değiştik , çok incelmiş , debriyaj bilyasını dağıtmış, balata 3000 saat gidebilir gibi görünüyor. Kuyruk mili sistem farkı var , kuyruk mili çalışırken kuyruk mili bilyası da dönüyor , Bilyanın kullanım ömrü bitmiş olabilir. Debriyaj halatı pas yapmışsa traktör yarım debriyajda kalabiliyor. Balata kontrolü , el freni çekilip traktör 1. vitese takılır ve yavaşça motor stop ettirilir, motorda dalgalı bir çalışma varsa balata kaçırıyor demektir. Frenlerden şeytan kulağına hiç sorun yaşamadık , orijinal fren yağından iki kere 100 gr kadar ekleme yaptık , muhtemel yağ buharlaşmasından deposunun üstündeki delikten hafiften eksiltiyor , 1500 saatlik kullanımda 100 gr ekleriz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx65c
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt