PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx75c ve MF 3075 phantom
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1439584" data-attributes="member: 76199"><p>MF 3075 ;</p><p>55,9 kw , 300 n.m. tork , 1500 rpm max tork , 2400 rpm max güç , BF4 m 2012 motor kullanıyor.</p><p>Kuyruk mili , 540 rpm , 1421 - 1685 - 1979 rpm motor devri hızlarında 63 hp (DIN normunda) gücü var.</p><p>Yol hızı , 2200 rpm motor devrinde 40 km/h .</p><p>Hidrolik kapasite , 2600 kg , debi , 36 lt/dk , basınç , 175 bar ,</p><p>IPTO kuyruk mili yağ debileri , 16 lt/dk ve 22 lt/dk , 207 bar .</p><p>Traktör boş ağırlığı , 3428 kg , ek ağırlıksız.</p><p>Ön ağırlık, 310 kg , arka ağırlık , 160 kg , kabin 200 kg , 110 lt yakıt deposu , 90 kg , toplamda 4300 kg genel ağırlık.</p><p></p><p>JX75C ;</p><p>55,7 kw , 309 n.m. tork , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç eğrisi son devri.</p><p>Kuyruk mili gücü , 50,5 kw , 68 hp , %8 kayıp ile güç iletimi, eski nesil traktörlerde %10-12 kayıp vardır.</p><p>Yol hızı, 2600 rpm de 36 km/h.</p><p>Hidrolik kapasite 2200 kg , ek pistonsuz.</p><p>Debi 50 lt/dk , direksiyon pompası debisi 36 lt/dk , ( eski traktörlerde 24 lt/dk gibi olabiliyor.)</p><p>Traktör boş ağırlığı , 3000 kg , kabinli , ek ağırlıklarla 3530 kg tarttık.</p><p> </p><p>Ön ve arka diferansiyel, limited slip , sınırlı kaydırmalı .</p><p>Erkunt 70 T , 4*2 modelde arka diferansiyelde limited slip vardır.</p><p>Rampaya römorkla çapraz tırmanışta sol teker yarım tur kaçırırsa arka tekerler kilitler.</p><p>Traktör teke düşmez.</p><p></p><p>Tutunma performansı olarak tartışmasız 75C olur.</p><p>Ön diferansiyelin ağır zeminde kilitledikten sonra kaçırdığını hiç görmedik.</p><p>Bir kötü huyu ön aksın oynama mesafesi kısıtlı geliyor, askıda kalırsa rampa aşağı traktör boşta gider gibi salıyor.</p><p>Hendekten filan çapraz geçmelerde dikkatli kullanım ister.</p><p>Manevra olarak gayet iyi sayılır ama kapalı ön aks traktör gibide olmaz. </p><p></p><p>Pulluğu yere saplarsak 4*3 asılıyor, kaz ayağını yere saplarsak 4 teker aynı anda yere oturuyor.</p><p>Buz zeminde patinaj yapmadan yürüyebiliyor.</p><p></p><p>Yağışlı iklimde olduğumuzdan traktörün çamur zemin yürüyüşü , gübre serilmiş tarlada pulluk sürümü gibi işlerde bize daha cazip görünüyor, rampayı çapraz keserek teke düşmeden yük çıkarması iyi gördüğümüz özellikleridir.</p><p>Ot bağlama işlerinde ağır kasa modellerden yakıt tüketimi bir tık iyidir.</p><p>Beğenmediğimiz özellikleri de var elbette , orta kol bağlantı pimi ince tip , hidrolik kilit bulunmuyor, hidrolik kol boyları kısa , kompakt yapıda dizayn edilmiş, 30 km/h hızdan sonra damperli römorkta sallanma gibi.</p><p>Aynı traktör ağırlığında Kubota 9540 Hi-LO modelde köyümüzde var, 95 hp , 320 n.m. tork.</p><p>Ağır arazi şartlarında 3 lt/dk gibi yakıt tüketimleri oluyor.</p><p>Çamur zemin yürüyüşünde yine de Case 75C bize cazip duruyor.</p><p>Patinaja kalmama konusunda kedi gibi gözüküyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1439584, member: 76199"] MF 3075 ; 55,9 kw , 300 n.m. tork , 1500 rpm max tork , 2400 rpm max güç , BF4 m 2012 motor kullanıyor. Kuyruk mili , 540 rpm , 1421 - 1685 - 1979 rpm motor devri hızlarında 63 hp (DIN normunda) gücü var. Yol hızı , 2200 rpm motor devrinde 40 km/h . Hidrolik kapasite , 2600 kg , debi , 36 lt/dk , basınç , 175 bar , IPTO kuyruk mili yağ debileri , 16 lt/dk ve 22 lt/dk , 207 bar . Traktör boş ağırlığı , 3428 kg , ek ağırlıksız. Ön ağırlık, 310 kg , arka ağırlık , 160 kg , kabin 200 kg , 110 lt yakıt deposu , 90 kg , toplamda 4300 kg genel ağırlık. JX75C ; 55,7 kw , 309 n.m. tork , 1500 rpm max tork , 1600 rpm max güç , 2600 rpm güç eğrisi son devri. Kuyruk mili gücü , 50,5 kw , 68 hp , %8 kayıp ile güç iletimi, eski nesil traktörlerde %10-12 kayıp vardır. Yol hızı, 2600 rpm de 36 km/h. Hidrolik kapasite 2200 kg , ek pistonsuz. Debi 50 lt/dk , direksiyon pompası debisi 36 lt/dk , ( eski traktörlerde 24 lt/dk gibi olabiliyor.) Traktör boş ağırlığı , 3000 kg , kabinli , ek ağırlıklarla 3530 kg tarttık. Ön ve arka diferansiyel, limited slip , sınırlı kaydırmalı . Erkunt 70 T , 4*2 modelde arka diferansiyelde limited slip vardır. Rampaya römorkla çapraz tırmanışta sol teker yarım tur kaçırırsa arka tekerler kilitler. Traktör teke düşmez. Tutunma performansı olarak tartışmasız 75C olur. Ön diferansiyelin ağır zeminde kilitledikten sonra kaçırdığını hiç görmedik. Bir kötü huyu ön aksın oynama mesafesi kısıtlı geliyor, askıda kalırsa rampa aşağı traktör boşta gider gibi salıyor. Hendekten filan çapraz geçmelerde dikkatli kullanım ister. Manevra olarak gayet iyi sayılır ama kapalı ön aks traktör gibide olmaz. Pulluğu yere saplarsak 4*3 asılıyor, kaz ayağını yere saplarsak 4 teker aynı anda yere oturuyor. Buz zeminde patinaj yapmadan yürüyebiliyor. Yağışlı iklimde olduğumuzdan traktörün çamur zemin yürüyüşü , gübre serilmiş tarlada pulluk sürümü gibi işlerde bize daha cazip görünüyor, rampayı çapraz keserek teke düşmeden yük çıkarması iyi gördüğümüz özellikleridir. Ot bağlama işlerinde ağır kasa modellerden yakıt tüketimi bir tık iyidir. Beğenmediğimiz özellikleri de var elbette , orta kol bağlantı pimi ince tip , hidrolik kilit bulunmuyor, hidrolik kol boyları kısa , kompakt yapıda dizayn edilmiş, 30 km/h hızdan sonra damperli römorkta sallanma gibi. Aynı traktör ağırlığında Kubota 9540 Hi-LO modelde köyümüzde var, 95 hp , 320 n.m. tork. Ağır arazi şartlarında 3 lt/dk gibi yakıt tüketimleri oluyor. Çamur zemin yürüyüşünde yine de Case 75C bize cazip duruyor. Patinaja kalmama konusunda kedi gibi gözüküyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Case jx75c ve MF 3075 phantom
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt