Case jz100 maxpro asiri ziplatmab!!!!


Case yüzlük diğer motorların hissettirmediği çukurlarda oyuntularda asfaltta çok çok ziplatiyor kafamı kabine carpiyorum
 
Gorkem arkadasın dediği doğru.lastik havalarıyla biraz değişiklik yaparak deneyin on tarafa tampon takılanlardada pek sorun kalmıyor.bende ikitane jx100 kullanıyorum fakat jd6420 onlardan daha da çok zıplıyor :)
 
Bizde jx65c var çok zıplıyordu. Lastik havalarını indirdim. Şuanda memnunum. Sizin motorunuz büyük belki ağırlıl takarak daha stabil olabilir
 
Zıplama sorunundan şikayetçi olanlar genelde sanayide ağırlık mesnedini uzatıyor genelde sorunun çözüldüğünü duydum. Gördüklerimin geneli TDD sahipleri.
 
Bir traktörün en büyük sorunu zıplamadır. Radial lastikle bu biraz daha fazla dengesiz hava varsa birde tamam.
Lastik basıcı ayarı ağırlık çoğaltma biraz çözüm oluyor.
 
Traktörde amortisör olmadığı için en önemli faktör lastik havalarıdır. Lastik firmaları işini garantiye almak için fazla basınç öneriyor. Zaten her traktör aynı ağırlıkta değil. şöför deneme yanılma yoluyla lastik havalarını azaltarak zıplamayı asgariye düşürebilir. Ön lastiklere binen yük değişmiyor, önleri yanaklar yamulmayacak kadar bi ayara düşürüp o ayarda kullanabilirler. Arka lastiklere binen yük takılan pulluk vb. ekipmana göre değişebiliyor, boş traktörün arka lastiklerin basınçları çok düşürürse pulluk takınca patlak gibi olabilir. Traktörde kompresör olanlar çok şanslı, pulluk ekipman yook iken indirip, ağır ekipman takınca yeteri kadar şişirebilir. Traktörün önüne zıplamasın diye ağırlık takmak gereksiz, lastikleri 2-3 psi azaltmak en kolayı.
 
Ön teker aralığıyla arka teker aralığı eşit değil ön teker izi arka teker izinin dışına basıyor ön aks ölcüsü dıştan dışa 202 cm arka ise 193cm geliyor arka tekerleri yer değiştirdiğinde arka tekerler 204cm oluyor zıplamayı sarsıntıyı alıyor daha oturaklı oluyor benim gibi açtıran arkadaşlarda çok memnun
 
Traktörde amortisör olmadığı için en önemli faktör lastik havalarıdır. Lastik firmaları işini garantiye almak için fazla basınç öneriyor. Zaten her traktör aynı ağırlıkta değil. şöför deneme yanılma yoluyla lastik havalarını azaltarak zıplamayı asgariye düşürebilir. Ön lastiklere binen yük değişmiyor, önleri yanaklar yamulmayacak kadar bi ayara düşürüp o ayarda kullanabilirler. Arka lastiklere binen yük takılan pulluk vb. ekipmana göre değişebiliyor, boş traktörün arka lastiklerin basınçları çok düşürürse pulluk takınca patlak gibi olabilir. Traktörde kompresör olanlar çok şanslı, pulluk ekipman yook iken indirip, ağır ekipman takınca yeteri kadar şişirebilir. Traktörün önüne zıplamasın diye ağırlık takmak gereksiz, lastikleri 2-3 psi azaltmak en kolayı.

Aynen kompresör çok ise yarıyor
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt