PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
CNH Grubu 12x12 ve 8x8 vites kullanıcı yorumları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1390908" data-attributes="member: 76199"><p>JX75C , 8*8 , 35 km/h , 2500 rpm motor devri.</p><p>Kısmet 58 E , 8*8 , 30 km/h , 2400 rpm motor devri ,</p><p>Yolda 75C ile yolculuk gayet rahat oluyor.</p><p>Düğmeli buçuklu şanzımanın işletme masraflarına çoğu kişi katlanmak istemez.</p><p>Traktör sadece toprak işleme yapmıyor, balye ve silaj biçiminde de çalışıyor.</p><p>40 balye/dekar saman ve yulaf bağladığımız alanlar oluyor.</p><p>TD 85 ile 1 takviye 3 vitese düştüğümüz gür saplı yerler oldu.</p><p>MF 285S ile tek sıra mısır silaj makinesinde 1 takviye 1 kaplumbağa vitesin yemeyip , yarım debriyajla silaj yaptığımız mısırlar oluyor.</p><p>1 vites daha altı gerekiyor.</p><p>5 ton yüklü kalkışlarda 75C nin seri 1 vitesi hızlı geliyor, takviye 4 le toprak zeminde kalkmak gerekebiliyor.</p><p>Yol vitesinin takviye 4 hızından başlayan 6 vites 500 rpm vites aralığı ve tarla kademesinin de 6 vites olması iyi olabilirdi.</p><p>Yarım debriyajla çalışmaktan Same Explorer seride hiç çekinmezdik, ıslak kavrama debriyaj ayırmamaya başlarsa arada 2 kere debriyaja tam basıp kaldırarak plakaya yağ doldurulur, balataya zarar vermez.</p><p>20*20 şanzımanın, sürüngen ve süper sürüngen kademesini nerdeyse hiç kullanmadık.</p><p>Standart traktörde olması gereken , tam senchromenchli, 16*8 , 24*12, motor kısa devir çalışmalı ise 36*12 gibi şanzımanlar olabilir.</p><p>Yol hızını arttırmak için şanzımanın serileştirilmesi vites aralarını açtığından toprak işleme ve bağlama çalışmalarını zorlaştırıyor.</p><p>Yol vitesinin ayrıdan eklenmesi gerekiyor. </p><p>Tarla, 6 vites , yol, 6 vites + yol vitesi , 13*12 bir şanzıman ilgi görebilir.</p><p>Steyr 8073S modelde olduğu gibi mekanik buçuklu modellerde ilgi görebilir. </p><p>Şoföre verilecek traktör modelleri de gerekiyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1390908, member: 76199"] JX75C , 8*8 , 35 km/h , 2500 rpm motor devri. Kısmet 58 E , 8*8 , 30 km/h , 2400 rpm motor devri , Yolda 75C ile yolculuk gayet rahat oluyor. Düğmeli buçuklu şanzımanın işletme masraflarına çoğu kişi katlanmak istemez. Traktör sadece toprak işleme yapmıyor, balye ve silaj biçiminde de çalışıyor. 40 balye/dekar saman ve yulaf bağladığımız alanlar oluyor. TD 85 ile 1 takviye 3 vitese düştüğümüz gür saplı yerler oldu. MF 285S ile tek sıra mısır silaj makinesinde 1 takviye 1 kaplumbağa vitesin yemeyip , yarım debriyajla silaj yaptığımız mısırlar oluyor. 1 vites daha altı gerekiyor. 5 ton yüklü kalkışlarda 75C nin seri 1 vitesi hızlı geliyor, takviye 4 le toprak zeminde kalkmak gerekebiliyor. Yol vitesinin takviye 4 hızından başlayan 6 vites 500 rpm vites aralığı ve tarla kademesinin de 6 vites olması iyi olabilirdi. Yarım debriyajla çalışmaktan Same Explorer seride hiç çekinmezdik, ıslak kavrama debriyaj ayırmamaya başlarsa arada 2 kere debriyaja tam basıp kaldırarak plakaya yağ doldurulur, balataya zarar vermez. 20*20 şanzımanın, sürüngen ve süper sürüngen kademesini nerdeyse hiç kullanmadık. Standart traktörde olması gereken , tam senchromenchli, 16*8 , 24*12, motor kısa devir çalışmalı ise 36*12 gibi şanzımanlar olabilir. Yol hızını arttırmak için şanzımanın serileştirilmesi vites aralarını açtığından toprak işleme ve bağlama çalışmalarını zorlaştırıyor. Yol vitesinin ayrıdan eklenmesi gerekiyor. Tarla, 6 vites , yol, 6 vites + yol vitesi , 13*12 bir şanzıman ilgi görebilir. Steyr 8073S modelde olduğu gibi mekanik buçuklu modellerde ilgi görebilir. Şoföre verilecek traktör modelleri de gerekiyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
CNH Grubu 12x12 ve 8x8 vites kullanıcı yorumları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt