PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Common Rail enjeksiyon
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="egemena" data-source="post: 1192661" data-attributes="member: 74421"><p>Enjektörler tek bir yakıt hattından yakıt alır. Common rail denmesi bu yüzden. Bu sayede enjektörlere daha yüksek basınçlı yakıt gönderilir ve yakıt yanma odasına daha yüksek basınçla gönderildiği için yanma daha verimli gerçekleşir. Güç ve tork artar zararlı emisyonlar azalır. Daha düşük hacimli motorlardan daha yüksek güç elde edilir yakıt tasarrufu olur. Sıralı lpg enjeksiyon sistemleri gibi çalışır. Enjektörlerin püskürtme zamanlaması mekanik değil elektronik olarak ayarlandığı için yakıttan optimum verim alınır. Kabaca böyle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="egemena, post: 1192661, member: 74421"] Enjektörler tek bir yakıt hattından yakıt alır. Common rail denmesi bu yüzden. Bu sayede enjektörlere daha yüksek basınçlı yakıt gönderilir ve yakıt yanma odasına daha yüksek basınçla gönderildiği için yanma daha verimli gerçekleşir. Güç ve tork artar zararlı emisyonlar azalır. Daha düşük hacimli motorlardan daha yüksek güç elde edilir yakıt tasarrufu olur. Sıralı lpg enjeksiyon sistemleri gibi çalışır. Enjektörlerin püskürtme zamanlaması mekanik değil elektronik olarak ayarlandığı için yakıttan optimum verim alınır. Kabaca böyle. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
Common Rail enjeksiyon
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt