Dereceli egzantrik

Yapılsa olur ama bu bilgi birikimine sahip Kişiler sektörden uzak kullanıcılar bu konulara ilgisiz . Talep yok arz yok.
Turbo . Yakıt pompası ve enjektör kapasite yükseltmesi yapıldı bunların sonuçunu almak İçin bu kilit nokta .
 
videoları iş yerinde olduğum için izleyemedim ama, araç modifikasyonundan yola çıkarak fikrimi söyleyim.
sadece dereceli egzantrikle iş bitmiyor. egzantığın derecesine göre kasnak seti de geişmesi gereir. o dereceyi kapdıracak kapasitede subab yay şapka deişecek. bu sefer mevcut ecu sistemindeki hava/ yakıt ayarın yetersiz kalacak. 0 dan ayar yapılacak.( eğerki ecuna müdahale edilebiliyorsa, yoksda ecu sisteminde değişecek.)bunların yanında ateşleme sistemin yetersiz kalıyorsa oda değiecek. bu saydıklarım bile binek araç için 8-10 bin tl iken traktördeki fiyatını sen tahmin et artık.
bildiğim kadarıyla traktörlerde egzantirik yok. burdan sağlayacağımız güçte yok dolayısıyla. traktörlerdeki yakıt kontrolünü mazot pompası yapmaktadır ve herkesin bildiği üzere güç için herkes mazot pompasının ayarını açtırır. ama avrupa ve yüksek beygir traktörlerde yakıt kontrolu ne şekilde bilmiyorum.
söylediklerimde eksik veya yanlış bi yer varsa daha tecrübeli arkadaşların düzeltmesi rica olunur.
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt