PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
DEUTZ 5105G-5115G VS TD5.100-TD5.110
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1436734" data-attributes="member: 76199"><p>JD 6430 Premium modeller , malzeme kalitesi olarak gayet iyiler.</p><p>JD 6115 M-R modellere , +50 hp, +200 n.m. moment artışı verilebiliyor.</p><p>EGR ve DPF iptali gerekiyor, traktörün çekiş performansı gayet üst düzey , %90 motor yüküyle ideal yakıt tüketimi verebilir.</p><p>Motorların tork yedekleri %35 dolaylarında olması traktörün yeter toparlanma yapabilmesini sağlıyor.</p><p>Motorların zamanlama kayıpları 400 rpm (1900 rpm max güç - 1500 rpm sabit tork aralığı devir sonu) ,</p><p>400 rpm aralıkta motor sıkıştıkça vites düşer veya devir arttıkça vites yükselir.</p><p>Motor ve şanzıman uyumludur.</p><p>JD bazı modellerinde motor anma gücünü 2100 rpm tercih etmiş ve şanzımanı 4 vites olarak kullanmış.</p><p>Motor anma gücünü 1900 rpm tercih ettiği modellerde 6 vites daha uyumlu duruyor.</p><p>Motorların zamanlama kayıplarına göre şanzıman tercihi önemli olur. </p><p></p><p>NH S8000 motor orta zamanlama kayıpları olan motor yapısındadır.</p><p>1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 2300 rpm max güç tepesi , 800 rpm zamanlama kaybı mevcuttur.</p><p>NH T5 115 EC model , 1600-1750-1900 rpm devir aralığını aktif kullanabiliyor ve powershift vitesler bu aralıkta sağlıklı çalışır.</p><p>S8000 motorun zamanlama kayıpları 800 rpm , 400 rpm de değişen powershift vitesler için biraz uzun olur.</p><p>NH TSA serideki , 1500 rpm max tork , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , 1950 rpm tork , güç eğrisi kesişim devri .</p><p>Sabit güç aralığı bölgesi devirlerini aradığımızda ;</p><p>Fiat 66 S modeldeki gibi 1500 rpm den 2000 rpm devire çıktığımızda vites yükseltiriz.</p><p>TSA seride 1600 rpm den 1950 rpm devire çıktığımızda power shift vites yükseltiriz.</p><p>T5 seride 1800-2300 rpm sabit güç aralığı var , 1900 rpm sabit güç aralığı devri içindedir.</p><p>S8000 CRD motorda 1900-1950-2000 rpm devir araması yaptığımızda, motor anma gücü 2300 rpm olduğu için motorun tam gücünü göremeyiz, sürüş hissiyatı, motor gücü yönetimi daha fazla devirle yönetilen şekle bürünür.</p><p>Lazer çekiminde fazla buçuk vitesle oynatmaz, güç kesintisi az olur.</p><p>Mitsubishi motorda 2600 rpm de max güç tepesi vardı.</p><p>Ford sürücüsü 2100-2200 rpm devirde motor anma gücünü göremediğinden motordan soğunur.</p><p>Motor, şanzıman uyumu için sabit tork aralığı ve sabit güç aralığı arasındaki devir boyları da sürüşü etkiler.</p><p>Devir aralıkları konum değişikliklerinden sürücüler etkilenir.</p><p>Motorun ideal çalışma bölgesi yapısal olarak değiştirilmiş oluyor.</p><p>Araba motorlarında , otoyol hızlarında en ideal yakıt tüketimi yapmak için 2 lt lik motorun ideal olduğu bulunmuş.</p><p>Traktör motorlarında 40 km/h hızla yük taşımak için ideal motor hacmi ne olabilir?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1436734, member: 76199"] JD 6430 Premium modeller , malzeme kalitesi olarak gayet iyiler. JD 6115 M-R modellere , +50 hp, +200 n.m. moment artışı verilebiliyor. EGR ve DPF iptali gerekiyor, traktörün çekiş performansı gayet üst düzey , %90 motor yüküyle ideal yakıt tüketimi verebilir. Motorların tork yedekleri %35 dolaylarında olması traktörün yeter toparlanma yapabilmesini sağlıyor. Motorların zamanlama kayıpları 400 rpm (1900 rpm max güç - 1500 rpm sabit tork aralığı devir sonu) , 400 rpm aralıkta motor sıkıştıkça vites düşer veya devir arttıkça vites yükselir. Motor ve şanzıman uyumludur. JD bazı modellerinde motor anma gücünü 2100 rpm tercih etmiş ve şanzımanı 4 vites olarak kullanmış. Motor anma gücünü 1900 rpm tercih ettiği modellerde 6 vites daha uyumlu duruyor. Motorların zamanlama kayıplarına göre şanzıman tercihi önemli olur. NH S8000 motor orta zamanlama kayıpları olan motor yapısındadır. 1300-1500 rpm sabit tork aralığı , 2300 rpm max güç tepesi , 800 rpm zamanlama kaybı mevcuttur. NH T5 115 EC model , 1600-1750-1900 rpm devir aralığını aktif kullanabiliyor ve powershift vitesler bu aralıkta sağlıklı çalışır. S8000 motorun zamanlama kayıpları 800 rpm , 400 rpm de değişen powershift vitesler için biraz uzun olur. NH TSA serideki , 1500 rpm max tork , 1900-2300 rpm sabit güç aralığı , 1950 rpm tork , güç eğrisi kesişim devri . Sabit güç aralığı bölgesi devirlerini aradığımızda ; Fiat 66 S modeldeki gibi 1500 rpm den 2000 rpm devire çıktığımızda vites yükseltiriz. TSA seride 1600 rpm den 1950 rpm devire çıktığımızda power shift vites yükseltiriz. T5 seride 1800-2300 rpm sabit güç aralığı var , 1900 rpm sabit güç aralığı devri içindedir. S8000 CRD motorda 1900-1950-2000 rpm devir araması yaptığımızda, motor anma gücü 2300 rpm olduğu için motorun tam gücünü göremeyiz, sürüş hissiyatı, motor gücü yönetimi daha fazla devirle yönetilen şekle bürünür. Lazer çekiminde fazla buçuk vitesle oynatmaz, güç kesintisi az olur. Mitsubishi motorda 2600 rpm de max güç tepesi vardı. Ford sürücüsü 2100-2200 rpm devirde motor anma gücünü göremediğinden motordan soğunur. Motor, şanzıman uyumu için sabit tork aralığı ve sabit güç aralığı arasındaki devir boyları da sürüşü etkiler. Devir aralıkları konum değişikliklerinden sürücüler etkilenir. Motorun ideal çalışma bölgesi yapısal olarak değiştirilmiş oluyor. Araba motorlarında , otoyol hızlarında en ideal yakıt tüketimi yapmak için 2 lt lik motorun ideal olduğu bulunmuş. Traktör motorlarında 40 km/h hızla yük taşımak için ideal motor hacmi ne olabilir? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Hızlı Paylaşım
Hızlı Paylaşım
DEUTZ 5105G-5115G VS TD5.100-TD5.110
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt